به گزارش پارس ، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی شما و عده ای دیگر را متهم می کنند که از شخصی دیگر در انتخابات حمایت کردید و امروز سنگ حسن روحانی را بر سینه می زنید، اظهار کرد: ما همان کسانی هستیم که احمدی نژاد را در سال ۸۴ با همه توان حمایت کردیم و در دو سال گذشته اصلی ترین منتقدان وی شدیم.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با کسی عقد اخوت نبسته ایم خواه این شخص مورد حمایت ما بوده باشد یا نباشد.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحلیل کوچه بازاری در سیاست جایگاهی ندارد، افزود: بیاید عملکرد و رویکرد افراد را در زمان های مختلف مورد بررسی قرار دهیم تا متوجه شویم که امروز دچار چرخش در مواضع خود نشده ایم.

بزرگواری با اشاره به اینکه مرور زمان همه چیز را در عرصه سیاست مشخص خواهد کرد، افزود: اگر صبر کنیم چهره تندروها در حداکثر شش ماه تا یک سال دیگر هویدا می شود و آن گاه است که هواداران واقعی دولت جدید مشخص می شوند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: با شناختی که از رئیس جمهور جدید داریم و می دانیم که بیش از شعار به عمل خواهد اندیشید، اعتدال و میانه روی جایگزین تندروی خواهد شد و اینجاست که تندروها باید خودشان یکی یکی کنار بروند.

وی، تندروی را مختص به یک جریان خاص ندانست و ابراز داشت: هواداران واقعی دولت یازدهم نه تندروها، بلکه اعتدالیون از هر تفکر و گرایشی که در چارچوب نظام حرکت کنند، خواهند بود.

بزرگواری بر همین اساس افزود: در انتخابات براساس اعتقادی که به نهاد روحانیت داشتیم از شخصی که مورد حمایت آن ها بود حمایت کردیم و امروز هم از رئیس جمهوری که اعتقاد داریم اصولگرای معتدل است براساس وظیفه ای که داریم حمایت می کنیم.

وی، تمکین به رأی مردم، اعتماد شورای نگهبان و تنفیذ حکم رهبری را وظیفه همه از جمله نمایندگان مجلس دانست و افزود: در مجلس با همه توان از رئیس جمهور و دولت اعتدال گرا حمایت خواهیم کرد.