به گزارش پارس به نقل ازباشگاه خبرنگاران، حمیدرضا ترقی  با اشاره به نقش پررنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دفع تهدیدات امنیتی گفت: توطئه های استکبار جهانی از طریق گروهک های تروریستی تابع آمریکا و ارتجاع عرب برای بی ثبات سازی و ناامنی کشور در چند سال اخیر با اقتدار و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شده است.

 
عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بی اعتمادی در میان گروه های اپوزیسیون خارج از کشور و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در بالاترین سطح امنیتی، از دستاوردهای با ارزش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
 
ترقی ادامه داد: نفوذ نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی در شبکه اپوزیسیون خارج از کشور و برملا کردن اهداف و برنامه های آنها، اسباب بی اعتمادی و تردید را در محافل ضد انقلاب ایجاد کرده است، به گونه ای که انسجام معاندان نظام اسلامی به امری محال تبدیل شده است.
 
عضو حزب موتلفه در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات اخیر، انهدام شبکه های تروریستی که قصد تخریب و بمب گذاری در برخی از شعب اخذ رای در تهران را داشتند، گواهی بر اقتدار و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) است.