به گزارش پارس ، عباس قائدرحمت درگفت‎ وگو با ایسنا، افزود: خوشبختانه مشارکت مردم در حماسه روز ۲۴ خرداد بسیارعالی بود و با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت که از ملت ایران درخواست کردند حماسه سیاسی و اقتصادی را خلق کنند، این چنین حضوری پیش‎ بینی می‏ شد که همه اقشار هم و غم خود را گذاشته و پای صندوق‏ های اخذ رای حضوری حماسی یابند.

وی با بیان اینکه غربی‎ ها به دنبال این بودند و فکر می‏ کردند که مردم در انتخابات شرکت نمی‎ کنند و آن را تحریم می‎ کنند، ادامه داد: ملت ایران با بصیرت و لبیک به فرمان رهبر خود پاسخ گفتند و با مشخص شدن مواضع از سوی رهبری، مردم حمایت خود را از استقلال و نظام با رای دادن اعلام کردند.

قائدرحمت تصریح کرد: هر رأی مردم گلوله‎ ای به سوی دشمن بود تا نگذارد آنها به اهداف شوم خود برسند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با این کار نرم‎ افزاری، همایشی دموکراتیک را در منطقه و جهان به منصه‎ ی ظهور گذاشتند و مشارکت ۷۲.۷ درصدی ملت ایران برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه علیرغم اینکه دشمن تبلیغات سوئی علیه انتخابات داشت و مدعی بود که انتخابات آزاد در ایران برگزار نمی‎ شود، افزود: مردم با این حضور به صراحت نشان دادند که رای حق‎ الناس است و حتی یک عدد از آنها جابجا نمی‎ شود.

قائدرحمت تصریح کرد: همه نظارت کردند تا آنچه که حق است رخ دهد و البته انتخابات ایران اسلامی بر مبنای نگاه و نظر مردم و عدالت بوده و حتی حقی از کسی تضعیف نشده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با شناختی که از دکتر روحانی و تیمش داریم امیدوار به بهبود روابط بین‎ المللی هستیم چرا که رئیس‎ جمهور منتخب، فردی اعتدال‎ گرا، متدین، توانمند و با تجربه است که با دولت تدبیر و امید، امید‎ ها را زنده و تدبیر می‎ کند و ارتباطات را در چارچوب قانون بهبود می‎ بخشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ما مسلماً از استقلال خود نخواهیم گذشت، بیان کرد: رئیس‎ جمهور منتخب باید با حفظ استقلال، اقتصاد را در جهت بهبود پیش ببرد چرا که حماسه سیاسی خلق شده از سوی مردم پایه، اساس و مبنای حماسه اقتصادی است.

قائدرحمت تصریح کرد: به دکتر روحانی صمیمانه تبریک می‎ گویم و انتظار داریم که وی اهداف و برنامه‎ هایش را در چارچوب قانون و مسیر ولایت و حفظ استقلال مملکت پیش ببرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تبریک به ملت ایران اظهار کرد: ملت ایران با آزاداندیشی رای دادند و بار دیگر نشان دادند که به استقلال و عزت ایران پایبندند و توطئه‎ های دشمن را نقش بر آب می‎ کنند که من از حضور حماسی این ملت صمیمانه تشکر می‎ کنم.