به گزارش پارس به نقل از فارس، بهروز کارخانه ای در نشستی مطبوعاتی با بیان اینکه تعداد ۴۵۱ هزار و ۸۱۰ نفر در استان همدان به حسن روحانی رأی دادند اظهار داشت: مردم با حماسه آفرینی خود یک بار دیگر شادی را به جامعه تزریق کردند.

وی ادامه داد: ستاد انتخاباتی روحانی در همدان در نخستین گام در عرصه تبلیغات به بازار وصل شد و در میان بازار حامیانی را جذب کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان همدان ابراز داشت: مردم همدان در راستای کمک به ستاد مبلغ ۹ میلیون تومان کمک کردند و مبلغ ۸۰ میلیون تومان نیز از ستاد مرکزی در تهران به ما اختصاص دادند و این کل هزینه های ما در ستاد استان بود.

وی افزود: موفقیت روحانی در انتخابات ثابت کرد که پول و هزینه زیاد در تبلیغات مؤثر نیست و حسن روحانی به خاطر صداقت و ادبیات خود در قلوب مردم رخنه کرد و در انتخابات پیروز شد.

کارخانه ای با اشاره به اینکه هیچ کس به دنبال سهم خواهی از روحانی نیست بیان داشت: تمام شایعات مبنی بر اینکه افراد فعال در ستاد به دنبال سهم خواهی و گرفتن پست و مقام هستند درست نیست و من این مسائل را کذب محض می دانم.

وی اضافه کرد: دولت روحانی دولت تدبیر و امید است نه دولت تعجیل و ما اتوبوسی نیامدیم که اتوبوسی برویم.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان همدان ابراز داشت: نشست خبری به درخواست برخی از اصحاب رسانه تشکیل شده و ما از همه کسانی که در خلق حماسه سیاسی سهیم بودند تشکر می کنیم و قدردان مردم به خاطر حضور حماسی و گسترده در انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه حسن روحانی برای حاشیه شهر و روستاها برنامه دارد خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید روحانی برای حاشیه شهر، روستاها و معیشت مردم با جذب سرمایه گذاری، ایجاد و افزایش اشتغال برنامه ریزی کرده است.

کارخانه ای افزود: پرداخت یارانه نقدی به دهک های پایین و ایجاد امنیت سرمایه گذاری برای دهک های سرمایه دار جزو برنامه هاست.

به گفته وی رئیس جمهور منتخب، نحوه پرداخت و هدفمندی یارانه ها را به آرای عمومی خواهد گذاشت.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان همدان در ادامه تصریح کرد: احزاب و گروه های زیادی و به ویژه اصلاح طلبان از روحانی حمایت نکردند و در زمانی که هاشمی از او حمایت کرد دیگر گروه ها نیز اقدام به حمایت از وی کردند.

وی ادامه داد: در انتخابات مردم رأی دادند و روحانی پیروز شد و بعد از اینکه عارف کنار کشید اصلاح طلبان به گزینه روحانی رسیدند.

کارخانه ای اذعان کرد: ستاد انتخاباتی حسن روحانی به عنوان دفتر مردمی برای پاسخگویی به مردم و رسیدگی به مسائل با تغییر محل و استقرار در مکان جدید دایر است.