به گزارش پارس نیوز، 

یادداشت|

 نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: 22  بهمن امسال، ملت فهیم و هوشمند ایران اسلامی با درایت و بصیرت و با حضور گسترده در راهپیمایی، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن خواهد گرفت و یکبار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که پای ارزش ها و اهداف انقلاب شکوهمندش ایستاده است و چونان چهل سال گذشته وفادار به آرمان های بلند امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است.

   امسال حضور ملت با سال های قبل متفاوت و متمایز است. 22 بهمن امسال فریادگر چهل سال اقتدار، چهل سال عزت، چهل سال ایمان و عشق، چهل سال خدامحوری و تعبد، چهل سال شجاعت و شهامت، چهل سال اخلاص و ایثار، چهل سال امید و وفاداری، چهل سال جهاد و تسلیم ناپذیری، چهل سال هوشیاری و بیداری، چهل سال ولایت پذیری و ولایتمداری، چهل سال شور و شعور، چهل سال عرفان و معنویت، چهل سال مقاومت و پیروزی، چهل سال وحدت و برادری، چهل سال حضور و شوکت، چهل سال ستم شکنی، چهل سال استکبارستیزی، چهل سال پای بندی و پایداری، چهل سال آینده نگری و آینده بینی، چهل سال رونق و شکوه و جلال و چهل سال آرمان گرایی و آرمان خواهی است.

    ورود به عرصه جدید در آغاز چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب  خمینی سترگ، فریادگر چهل سال ناامیدی و یأس، چهل سال عقب نشینی و شکست و چهل سال سردرگمی و ضعف در صف دشمنان سرسخت ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران است.  دوران شکوفایی و تثبیت انقلاب اسلامی فرا رسیده است. دوران نشاط و کمال انقلاب اسلامی ایران فرارسیده است.

در این دوران زیبا ، زن و مرد و کوچک و بزرگ در روز 22 بهمن به خیابان ها می آیند تا با زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر و با عظمت انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله و مدافعان حرم و با گرامیداشت یاد خمینی عزیز و بزرگ یک بار دیگر به جهانیان ثابت نمایند ملت ایران با همه ملت ها در طول تاریخ متفاوت است و استقامت و صبر و پایداری و ولایتمداری و شجاعت و وفاداری و تعهد و اخلاص و ایثار و ایمان و درایت و بصیرتش زبانزد خاص و عام است. مردم فردا به میدان می‌آیند تا با جهادی جدید به آمریکا و ایادی اش اعلام نمایند؛ تهدید و تحریم و ارعاب  و جنگ روانی و زر و زور و تزویر، ذره ای در اراده محکم، استوار و خدشه ناپذیر ملت ایران اثر نمی گذارد.

مردم ایران، مرد جهاد و مبارزه اند. مرد میدان و پایداری اند. مردم همیشه در صحنه اند و هرگز پشت به آرمان‌ها و ارزش‌ها نمی کنند و برای تداوم راه شهیدان خود از دادن مال و جان باکی ندارند.

فردا چشم میلیون‌ها انسان مظلوم و ستمدیده جهان به حضور من و تو دوخته شده است و ما ثابت خواهیم کرد که یاران انقلاب اسلامی را امیدوار و ستمگران و ظالمان جهان را ناامید خواهیم کرد.

 فردا ملتی بی‌نظیر، با همه عشق و توان به صحنه خواهد آمد و استمرار انقلابش را فریاد خواهد زد. فریادی رساتر از همیشه، که گوش جهان خواران شرق و غرب را کر خواهد کرد و به مظلومان عالم امید خواهد داد. امیدی که استکبار را به پهنه ناامیدی می برد و شکست های پی در پی را برای آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی و تمامی هم پیاله های آنان به ارمغان خواهد آورد.

 فردا روز حضور است. در صحنه بودن بر طبل ناامیدی ستمگران می کوبد و شکست را برای اهریمنان رقم می‌زند.  با دیداری دوباره در 22 بهمن امسال، بهار 98 را به بهار عشق و امید و پیروزی تبدیل کنیم. به یقین چنین خواهد شد.