به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است:

« بار دیگر ملت قدرشناس ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بینش و اراده استوار خود را با خلق حماسه ای بزرگ در پای صندوق های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به منصه ظهور رسا ندند و برگ زرین و پرافتخار دیگری را به تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی افزودند و روح مقدس امام راحل و ارواح طیبه شهدا را شاد و نام آنان را سرافراز ساختند.

انتخابات ۲۴ خرداد، حماسه ای پرشور و سرشار از صحنه های وفاداری، ایمان و استقامت بود که ملت ایران با درک و شعور بالا به عینه « حماسه سیاسی» را در سال « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» محقق کردند و نظام مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشاند ند و پاسخی هوشمندانه و قاطع به تهدیدها و تحریم های غرب دادند و مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کوبیدند.

انتخابات ۲۴ خرداد نشان داد انقلاب اسلامی و نظام بر آمده از متن اراده و رأی مردم، با صلابت و استواری بی نظیر همچنان در صراط مستقیم به سمت دستیابی به اهداف و آرمان های متعالی خود شتابان تر از گذشته در حرکت است و جبهه دشمنان رنگارنگ جمهوری اسلامی همچنان برابر آن ناکام و ناتوان خواهند بود.

بی تردید حماسه حضور ۷۲.۷ درصد تا نسل ها در اذهان ملت شریف ایران ماندگار و باقی خواهد ماند و به عنوان مبداء تاریخی دیگری در راستای تجدید بیعت با مبانی نظام مبتنی بر ولایتمداری و دیانت، در کتاب قطور و پرافتخار تاریخ درخشان این خطه متجلی و ماندگار خواهد ماند.

حضور شکوهمند، پرشور و با نشاط مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، از یک سو فصل نوینی در روند حرکت تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور گشود و دگر سو شکست و رسوایی را به جبهه معاندین و بدخواهان جمهوری اسلامی تحمیل کرد و اینک با تحقق حماسه سیاسی، ملت ایران در انتظار بسترسازی دولت آینده برای فراهم نمودن زمینه های تحقق حماسه اقتصادی است، حماسه ای که استعداد و ظرفیت ملی کشور آن را تضمین خواهد کرد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ، ملت شریف ایران و رئیس جمهور محترم و منتخب مردم جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، آمادگی همه جانبه خود را برای تعامل و همکاری با دولت آینده در چارچوب مأموریت ها و وظایف قانونی محوله اعلام می دارد. »