به گزارش پارس نیوز، 

شکور پورحسین، عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد، در گفت‌وگو  با اشاره به پیشنهادات نمایندگان مجلس برای چگونگی و میزان افزایش حقوق کارگران در سال 98، گفت: تاکنون پیشنهادات متعددی از سوی نمایندگان برای میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده، در قالب بودجه سال 98 مطرح شده است.

وی با اشاره به یکی از پیشنهادات نمایندگان برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده، اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس به کمیسیون تلفیق پیشنهاد کردند تا حقوق کارگران در سال آینده، 25 درصد افزایش یابد، اما این میزان افزایش باید با نرخ تورم متناسب باشد.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد، افزایش 20 درصدی حقوق کارگران در سال آینده را یکی دیگر از پیشنهادات نمایندگان به کمیسیون تلفیق بودجه 98 دانست و گفت: پیشنهاد افزایش 20 درصدی حقوق کارگران کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد، زیرا  طبق اعلام مرکز آمار، نرخ تورم، بیش از 40 درصد است.

پورحسین همچنین، یکی دیگر از پیشنهادات برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده را، افزایش 25 درصدی اعلام کرد و افزود: طبق پیشنهاد، می‌بایست حقوق کارگران در سال آینده و طبق بودجه 98، 25 درصد افزایش یابد، این پیشنهاد با استقبال تعداد زیادی از نمایندگان مجلس مواجه شده است.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد در پایان خاطرنشان کرد: طبق تصمیمی که در شورای عالی حقوق و دستمزد اتخاذ شده، قرار است عمده‌ترین پیشنهادات نمایندگان برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده و طبق بودجه سال 98، در این شورا بررسی شده و در نهایت به تصمیم جامعی برسیم.