به گزارش پارس نیوز، 

"ما نمی‌خواهیم فقط کربلا و قدس را آزاد کنیم، بلکه هدف ما این است که کاخ سفید را به حسینیه تبدیل کنیم." این جمله بخشی از  وصیت نامه شهید کورش بابا پور است. صدور انقلاب و کمک رهایی مستضعفین عالم از ابتدا یکی از اهداف مهم معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده است. با همه فراز و فرودها، این هدف همواره در ذهن فرزندان خمینی بوده است: اینکه باید اسلام ناب محمدی را حفظ کنند و نشر دهند. جوانان ایرانی هم در جنگ تحمیلی جانشان را فدای این هدف کردند و هم در سال های اخیر در مبارزه با اسلام آمریکایی تکفیری ها. و چه زیبا گفت شهید علی فتحی پور: جان هیچ ارزشی ندارد، آری بگذارید ما هم برویم، اسلام در جهان سرافراز گردد.

شیفتگی و از جان گذشتگی فرزندان خمینی هراس را بر دل مستکبران انداخته است. هراسی پایدار که موجب شد از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تمام قوایشان را برای از پا انداختن انقلاب به میدان بیاورند. از کوتای نوژه و حمله طبس و راه اندازی جنگ تحمیلی گرفته تا فتنه اندازی در داخل کشور و منطقه. اخر باید بهشان حق داد! بله! حق دارند از اسلامی بترسند که ذاتا ضد استکبار و سلطه است و کدخدابودنشان را منکر می شود. اسلامی که اندیشه های ناب دارد و خودش را عبادت شخصی منحصر نکرده است. اسلام نابی که خودش را منحصر به عبادات فردی نمی کند و سرسپردگی به استکبار را نهی میکند. اسلامی که جنسش با ذات انها جور نیست تا مثل حکام عربستان برایشان دم تکان بدهد. انقلاب اسلامی میخواهد ریشه مستکبران را بخشکاند و برای تحقق این هدف اندیشه هایش را نشر جهانی می دهد.

شدیدترین سیاست های اسلام هراسی در اروپا و آمریکا دنبال می شود و تبلیغات گسترده ای با هدف ایجاد ذهنیت منفی از اسلام در حال انجام است. با این حال، گرایش به دین اسلام در این بلاد روز به روز در حال افزایش است و طبق آمارها افزایش جمعیت مسلمانان در این کشورها در آینده ای نزدیک وضعیت جمعیتی اروپا و ایالات متحده را تغییر خواهد داد. افزایش مسلمانان و نفوذ اندیشه استکبارستیز اسلامی برای حیات استکباری این دولت ها خطری بالقوه محسوب می شود و برای همین است که این دول فشارها و خشونت های زیادی نسبت به شهروندان مسلمانشان وارد می کنند و محدودیت های زیادی بر آنها اعمال می کنند.

این رفتارهای خشونت آمیز  همه در حالی انجام میشود که دولت های غربی مدعی آزادی هستند و خودشان را مدافع دموکراسی و حقوق شهروندی معرفی می کنند. در واقع آزادی غربی، همه نوع اندیشه را شامل نمی شود! آزادی جنسی و فسادهای رو به تزاید آن نه تنها خطری برای حیات سلطه ندارد بلکه با دور کردن مردم از اندیشیدن، به حیاتشان کمک می کند. اندیشه های دنیوی شدن هم با راندن خدا از عرصه اخلاق و سیاست، دست این دولت ها را برای سلطه همه جانبه تر و ستم مضاعف، بازتر میکند. اما اسلام با سلطه و زور سر شوخی ندارد. اسلام ناب، مردم را به اندیشیدن دعوت می کند و نمی گذارد آلت دست قرار بگیرند. اسلام ناب این اندیشه را در مسلمانان ایجاد می کند که به فکر برپایی حکومتی بر مبنای عدل باشند. برای همین است که سلطه گران حتی با نشانه های اسلام هم مبارزه می کنند که از جمله می توان به قوانین ضدحجاب در فرانسه اشاره کرد. کشوری که در آن ازدواج همجنس بازان قانونی است اما مسلمانان برای ابراز عقیده با محدودیت مواجه هستند! فرانسه، مهد روشنگری! در واقع می توان به وضح دید که اسلام ترس به جان مستکبران انداخته است.

اما در تازه ترین اقدام، دولت آمریکا، مرضیه هاشمی(ملانی فرانکلین)، شهروند مسلمان آمریکایی و خبرنگار شبکه پرس تی وی را که برای عیادت از برادر بیمارش راهی آمریکا شده بود در فرودگاه لامبرت-ست لوی بدون تفهیم اتهام بازداشت و روانه زندان شد. گزارش های واصله خبر از خشونت های روحی و جسمی پلیس آمریکا نسبت به هاشمی خبر می دهند. او در گفتگویی تلفنی گفته که علی‌رغم مخالفتش، حجابش را از سرش برداشته اند، دست و پاهای او را با زنجیر بسته و با وی همانند یک مجرم رفتار کردند.

مسئولان زندان نیز در طی چند روز اخیر، هیچ‌گونه غذای حلال و اسلامی و پوشش مناسب برای  حجاب کامل در اختیارش نگذاشته‌اند. در این مدت او تنها با نان و بیسکوئیت سر کرده است و به دلیل محرومیت از پوشش کامل اسلامی در رنج است. گفتنی است که مرضیه هاشمی (ملانی فرانکلین) ، بعد از آشنایی با دیدگاه‌های امام خمینی (ره) به دین اسلام گرایش پیدا کرده است و از سال 1394 تا کنون در شبکه پرس تی وی مشغول به فعالیت است. بازداشت مرضیه هاشمی واکنش های زیادی در پی داشته است، از واکنش های کابران شبکه های مجازی گرفته تا واکنش های رسمی مقامات ایرانی و حزب الله لبنان. هرکس به نحوی این رفتار غیرانسانی آمریکایی ها را که البته تازگی ندارد، محکوم می کند.

همانگونه که گفته شد، اقدامات این چنین نشان از هراس رافزون دولت های سلطه گر از قدرت اندیشه های اسلام ناب و استکبار ستیزی آن دارد. اما این اقدامات به جای اینکه جلوی نشر اندیشه های اسلامی در جهان را بگیرد، همچون کاتالیزوری به سرعت و وسعت نشر آن کمک خواد کرد و دیری نمی پاید که وعده دیرینه فرزندان خمینی محقق شود و به یاری مسلمانانی در خود آمریکا، کاخ سفید به حسینیه تبدیل گردد.