به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد رضا عارف پس از حضور در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدا نظرم این بود که دو جریان اصلی سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف کنند و چون خودم پیشنهاد داده بودم، به نفع آقای روحانی کنار رفتم تا مردم بتوانند راحت تر تصمیم گیری کنند و رای دهند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در ابتدای صبح در انتخابات شرکت کردید، گفت: همیشه در اولین دقایق، در انتخابات شرکت می کنم و رای می دهم.

عارف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری شنبه بعد از برگزاری انتخابات چه کاری باید انجام دهند، تصریح کرد: باید از هوادارانشان تشکر کنند و به کاندیدای پیروز تبریز بگویند.

وی تاکید کرد: بنده به حضور مردم در انتخابات خوشبینم و باید مشارکت مردم در انتخابات حداکثری باشد.

به گزارش فارس، محمد رضا عارف به همراه همسرش در انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

عارف همچنین در پاسخ به سؤالی درباره دولت احمدی نژاد گفت: هر دولتی نکات مثبتی داشته است. در شرایط منطقی باید آن دولت نقد شود.

وی افزود: مهمترین ویژگی دولت احمدی نژاد تلاش برای هدفمندی یارانه ها بودکه اجرای آن خوب شروع شد ولی بهتر می توانست ادامه یابد تا فشار روی مردم کمتر شود.