به گزارش پارس به نقل ازمهر، حجت الاسلام حسن روحانی عصر چهارشنبه در جمع حامیان خود در بجنورد، افزود: دولت تدبیر و امید آزادی را به دانشگاه ها باز می گرداند.

وی اظهار داشت: ما کشور و مملکت را از آن مردم می دانیم و همه مسئولین نیز باید بدانند که صاحب اصلی این کشور، مردم هستند و آنها تنها امانت دار این مردم محسوب می شوند.

حجت الاسلام روحانی اضافه کرد: همه بدانند که دولت تدبیر و امید ادامه دولت سازندگی به رهبری آیت الله هاشمی رفسنجانی و دولت اصلاحات به رهبری سید محمد خاتمی خواهد بود.

وی با بیان اینکه رویه این دو دولت با توجه به شرایط و نیازهای جدید ادامه خواهد یافت، افزود: در دولت آینده مشورت ها و رهنمودهای رهبری، رفسنجانی و خاتمی سرمایه دولت خواهد بود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با قدردانی از محمدرضا عارف، عنوان کرد: دکتر عارف علاوه بر اینکه به وعده خود عمل کرد بلکه این وفای به عهد را نیز با اخلاقی ترین شیوه اجرا نمود.

وی گفت: از زحمات آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی که زمینه را برای وحدت و اتحاد مردم فراهم کردند قدردانی می کنم و مردم بدانند که این وحدت در نهایت سبب پیروزی آنها خواهد شد.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده فقط با دستان پاک و رای قوی شما انتخاب می شود

وی اضافه کرد: طبق بیان قرآنی" قولوا قولا سدیدا" ، کلام ما و رای ما رای سدید خواهد بود و جمعه هفته جاری نیز این مسئله به همه نشان خواهیم داد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به حامیان و هواداران خود، عنوان کرد: هر یک از شما در روز جمعه حداقل ۱۰ نفر را به همراه خود به پای صندوق های رای بیاورید و همه بدانند که به فضل الهی روز شنبه جشن پیروزی خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی که قرار بود ساعت یازده پیش از ظهر چهارشنبه وارد بجنورد شود و پس از دیدار با آیت الله حبیب الله مهمان نواز؛ نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مرکز استان، ساعت ۱۲ در جمع حامیان و هواداران خود در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد به سخنرانی بپردازد، با تاخیری چهار ساعته به بجنورد رسید.

هزاران نفر از مردم بجنورد از ساعت یازده پیش از ظهر در سالن ورزشی شهید علیدخت بجنورد گرد هم آمده بودند و صدها نفر نیز در فرودگاه و خیابان های این شهر منتظر ورود روحانی بودند.

این کاندیدای ریاست جمهوری سرانجام موفق شد با وجود ترافیک شدید ساعت سه بعد از ظهر خود را به محل سخنرانی برساند اما در این محل نیز به دلیل ازدحام و فشار جمعیت، مراسم سخنرانی با اندکی تاخیر آغاز شد.

حجت الاسلام روحانی در شروع سخنرانی خود از مردم مرکز خراسان شمالی به خاطر تاخیر و انتظار چهار ساعته عذرخواهی کرد.

با وجود اینکه قرار بود، این کاندیدای ریاست جمهوری با آیت الله حبیب الله مهمان نواز؛ نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مرکز استان دیدار کند اما به دلیل فشردگی برنامه ها، وی پس از پایان سخنرانی، بجنورد را به مقصد مشهد ترک کرد.

عصر امروز بجنورد میزبان رئیس جمهور نیز بود که برای افتتاح چندین پروژه مهم در مرکز و شهرستان های مختلف این استان، به خراسان شمالی سفر کرد.