به گزارش پارس نیوز، 

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح شنبه 24 آذر ماه 1397 در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان البرز اظهار داشت: پرهیز از حاشیه سازی و قرار گرفتن تمام جناح ها در کنار یکدیگر برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از ضرورت ها است.

وی افزود: اگر گرانی وجود دارد باید با همراهی و همکاری به فکر حل آن بود و همه مسئولان متحد و همدل برای خدمات بیشتر به مردم تلاش کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی مردم را هدف گرفته اند و از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ ندارند.

وی بیان داشت : انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود به بلوغ و تکامل رسیده لیکن با یک جنگ هوشمندانه ترکیبی ازسوی نظام سلطه مواجه است.

لطفی خاطرنشان کرد: دراین شرایط حساس و درمقابل جنگ هوشمندانه ترکیبی دشمنان باید نگاهی مانند جنگ تحمیلی هشت ساله داشت .

وی اظهار داشت: دراین شرایط هر دستگاه اجرایی به دور از رویه تشریفاتی باید سنگری برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

لطفی ادامه داد: امروز هرچه بیشتر باید از ظرفیت چهل سالگی انقلاب اسلامی برای مقابله با حربه های دشمن بهره ببریم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: انقلاب اسلامی در حالی به پیروزی رسید که هیچ یک از ابرقدرت ها در نظام 2 قطبی آن را باور نداشتند .

وی اضافه کرد: امروز دشمن هزینه های سنگینی برای رسیدن به اهداف خود صرف می کند که مهم ترین آن کاهش امید مردم و تطهیر نظام طاغوت است.

لطفی گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نباید محدود به مناسبت ها باشد و درطول ایام مختلف سال ادامه یابد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: امسال باشکوه ترین مراسم را در روز ملی استکبار ستیزی داشتیم و با در پیش بودن 9دی و 22 بهمن باید تمام تمهیدات دراین زمینه پیش بینی شود.

وی یاد آورشد: آمریکا از انقلاب اسلامی سیلی خورده، بنابراین به دنبال ضربه زدن به آن است لیکن با پاسخ به شبهات و بیان دستاوردها این دشمن قسم خورده نظام اسلامی را ناکام ساخت.

لطفی اضافه کرد: امسال دهه فجر با ایام دهه فاطمیه (س) مصادف است که در این زمینه باید شئونات این ایام را رعایت کنیم .

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز:

تغییر انقلاب اسلامی در دستور کار دشمن است

در این نشست نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز با بیان اینکه دشمن دو کار مهار انقلاب و تغییر انقلاب را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: مهار کردن از طریق اقتصادی از نقشه‌های دشمن است.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌ همدانی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی نمی‌خواهند انقلاب چهل ساله شود.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در این برهه از زمان افزود: دشمن سعی می‌کند که اینگونه وانمود کند که نظام فقاهتی توانایی لازم برای اداره جامعه را ندارد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمن کمبودها را پررنگ می‌کند تا آن را به ولایت فقیه بچسباند و وانمود کند که این روش توان اداره جامعه را ندارد، بیان کرد: دشمن با هدف تخریب جایگاه ولایت شروع به القای ناامیدی در جامعه کرده و به این راه ادامه می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه رویکرد و عملکردها باید با توجه به خنثی کردن توطئه‌های دشمن باشد، بیان کرد: دشمن در حال القای این است که انقلاب اسلامی در این چهل سال چه کرده و چه عملکردی داشته است.

وی با بیان اینکه در این 40 سال همیشه در معرض هجمه دشمن بودیم که این هجمه‌ها همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای کشور داشته که تنها بخشی از این دستاوردها در رویش‌هایی در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری نانو و مهندسی ژنتیک بوده و در حوزه دفاعی و نظامی نیز دستاوردهای خوبی به دست آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دانشمندان انقلاب دستاوردهای زیادی کسب کردند که باید به مردم گفته شود،گفت: امروز دشمن سوار بر عملکرد مسئولان در حوزه اقتصادی است و وضعیت کنونی نیز توسط دشمن ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین کار دشمن در حال حاضر تحریف اقدامات گذشته است و تحریف دوران طاغوت و نشان دادن شرایط و وضعیت مناسب و تعریف نادرست و تحریف شده از دوران انقلاب از اهداف دشمن است، عنوان کرد: دشمن اینگونه وانمود می‌کند که در زمان قدیم کشور در حال پیشرفت بوده و انقلاب جلوی آن پیشرفت‌ها را گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه دشمن دو کار مهار انقلاب و تغییر انقلاب را در دستور کار خود قرار داده است، متذکر شد: مهار کردن از طریق اقتصادی از نقشه‌های دشمن است.

وی با طرح این سوال که اگر چهل سالگی انقلاب نبود عزیزان چه گزارشی می‌دادند، تصریح کرد: قسمتی از این کارها کارهایی بود که باید انجام می‌شد و باید کارهای ویژه انجام گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه مخاطبان ما مشخص هستند و متولیان برای جلب دیگر مخاطبان چه کرده‌اند،گفت: طرح‌ها و برنامه‌ها باید به سمت جذب مخاطب‌های جدید باشد و نباید برنامه‌ای مانند 22 بهمن دولتی بوده بلکه رویکرد باید مردمی باشد؛ کارها باید با مشارکت مردم پیش برود و مردم در کارها مشارکت کنند و دولتی‌ها مدیریت کنند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه کارهایی باید انجام شود که مشارکت مردم در آن بیشتر باشد،گفت: در بخشی از کارهایی که توسط مدیریت امور بانوان استانداری البرز مطرح شد نوآوری وجود داشت؛ فضای مجازی فرصتی است تا اطلاع‌رسانی در آن انجام شود چون این فضا برد زیادی دارد.

وی با بیان اینکه برش استانی اقدامات باید تهیه شود، عنوان کرد: باید مشخص شود که در چهل سال گذشته در این حوزه چه اتفاقاتی افتاده است و در آن باید به نسل سوم، چهارم و بانوان بیشتر پرداخته شود.

وی با بیان اینکه باید ببینیم که آیا مردم از این کارها مطلع هستند،گفت: نحوه ارایه و نشان دادن کار به مردم هم باید مورد توجه قرار گیرد.