به گزارش پارس نیوز، 

 صیدعلی کورانی فر روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود افزود: دانشجویان سرمایه مملکت هستند و به تعبیر مقام معظم رهبری به منابع زیرزمینی ترجیح دارند چراکه یک ایده و فکر در حوزه اقتصاد دانش بنیان به اندازه ذخایر زیرزمینی درآمد دارد.
وی بر لزوم نقد توسط دانشجویان تاکید کرد و گفت: چنانچه انتقادی نباشد مسئولان احساس می کنند همه امور طبق روال پیش می رود در حالیکه باید اصلاحات با نقد منصفانه صورت می گیرد.
وی اظهار داشت: نقد نباید جنبه تخریبی داشته باشد بلکه می بایست با ارائه راهکار باعث سازندگی و اصلاح امور شود.
کورانی فر با تاکید بر ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی، حزبی و گروهی گفت: هیچ مساله ای مهم تر از رشد شهر و رفاه مردم نیست.
وی تصریح کرد: دانشجویان به کمک مسائل توسعه ای شهرستان بیایند و تحقیقات و پایان نامه های خود را به مسائل شهرستان مرتبط کنند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون مهمترین مسائل کشور اقتصادی و معیشتی هستند اظهار داشت: باید نگاهمان را به سرمایه گذار تغییر دهیم چراکه برای حل مشکلات شهرستان به حضور سرمایه گذاران نیاز داریم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دورود نیز گفت: شرایط امروز به میمنت نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل قیاس با دوران طاغوت نیست به طوری که با داشتن حدود پنج میلیون دانشجو در کشور در 10رشته علمی جهان جزء کشورهای اول تا پنجم هستیم.
سرهنگ پاسدار کریم زینی وند با بیان اینکه دشمن از دانشجویان ما وحشت دارد تصریح کرد: امروز تنها راه مبارزه با استکبار از طریق علم است که با وجود دانشجویان آگاه در کشور این مقابله به خوبی صورت می گیرد.
در این مراسم تعدادی از دانشجویان برتر و خانواده شهدای دانشجوی شهرستان دورود با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شدند.
7268/7269