گروه سیاسی پارس : عبدالله ناصری" عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات" در گفتگو با«پارس»، به انتقاد از عملکرد روحانی در دولت پرداخت و گفت: اوایل سال ۹۴ فشار بسیار جدی و کارشناسی از دورن و بیرون وزارت صمت وارد شد مبنی بر اینکه نعمت زاده از توانمندی و کارآیی لازم برخوردار نیست و باید تغییر کند، روحانی نیز در آن مقطع به این نتیجه رسید نعمت زاده نباشد اما تلاش کرد مجلس او را استیضاح و برکنار کند اما مجلس هوشمندی به خرج داد و این کار را انجام نداد.

وی سیاسی کاری را یکی از ویژگی های رئیس جمهور دانست و افزود: قطعا با توجه به نوع عملکرد و نگاه جدی به تنظیم مناسبات مدیریتی در سطح اجرایی که آقای روحانی از آن بابت دچار تگنا و چالش است بهتر بود شریعتمداری را در دولت تغییر نمی داد و از او در همان وزارت صمت استفاده می کرد یا حداقل شریعتمداری مسئولیت جدید را نمی پذیرفت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: آقای روحانی کلا روحیه مشورت پذیری ندارد و اکثر جلساتی هم که برگزار می کند نمایشی است، بالاخره فردی که قریب به ۴۰ سال ذهنیت امنیتی پیدا کرده این ذهنیت بر روی آن تاثیرگذاشته است.

ناصری خاطرنشان کرد: یادمان نرود در سال ۹۲ هیچ یک از نزدیکان آقای روحانی تا روز تحلیف جزء ترکان خبر نداشت که وزیر کشور چه کسی معرفی می شود چون قرار بود رحمانی فضلی تغییر کند اما تغییر نکرد و این نشان دهنده آن است که کارکردهای شبه امنیتی در روحانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسئول هرچه بیشتر مشورت کند و مشورت پذیر باشد بهتر است البته در نهایت باید به اختیار خود تصمیم گیری کند، گفت: اما هم رئیس جمهور و هم حوزه ستادی دولت مشورت پذیر نیستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب به انتقاد از دیدار رئیس جمهور با اصلاح طلبان پرداخت و افزود: گزارشی که دوستان شرکت کننده در آن جلسه به اطلاع برخی از اعضاء جبهه اصلاحات رساندند حاکی از آن بود جلسه روحانی با اصلاح طلبان مفید نبود و صرفا بعد از چند ساعت بهره برداری تبلیغاتی از آن کردند و معتقدم جلسه با اصولگرایان هم از همین جنس خواهد بود.

ناصری با اشاره به جلسه روحانی با اقتصاددانان، گفت: بسیاری از اقتصاددانان شرکت کننده و حتی دعوت نشده در آن جلسه همچون فرشاد مومنی که از اقتصاددانان باتجربه شناخته می شود معتقدند آن جلسه هم نمایشی بود.