به گزارش پارس به نقل از تسنیم ، اکبر ترکان درپاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شما به عنوان نماینده دولت در نهاد عالی اصلاح‌طلبان شرکت می‌کنید، آیا این خبر صحت دارد، اظهار داشت: مگر دولت نماینده دارد؟

وی ادامه داد: اصلاً دولت در چنین مواردی هیچ مداخله و نماینده‌ای ندارد.

مشاور ارشد رئیس جمهور در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در اخبار دیگری منتشر شده که شما به عنوان نماینده حزب اعتدال و توسعه در نهاد عالی اصلاح طلبان شرکت می‌کنید، آیا صحت دارد، گفت: این خبر نیز صحت ندارد.

ترکان با بیان اینکه من در حزب اعتدال و توسعه عضویت دارم، افزود: اما به عنوان نماینده حزب اعتدال و توسعه به من مأموریت نداده‌اند که در جایی شرکت کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما در نهاد عالی اصلاح طلبان حضور دارید، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم اصلاً نهاد عالی اطلاح طلبان چیست.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی تصریح کرد: من نه به عنوان نماینده دولت و نه به عنوان نماینده حزب اعتدال و توسعه در جایی شرکت نکرده‌ام و دراین حد می‌گویم و مابقی را برای بعد بگذارید.

ترکان تأکید کرد: من به شما اطمینان می‌دهم که من به عنوان نماینده دولت نه در این جلسه و نه در هیچ جلسه سیاسی دیگری نماینده دولت و حزب اعتدال و توسعه نبوده‌ام و نیستم.

وی در پاسخ به این پرسش که هفته نامه صدا خبری زده است مبنی براینکه در اولین جلسه «نهاد عالی اصلاح طلبان» رئیس دولت اصلاحات، عبدالله نوری، سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها، محمدعلی نجفی، سیدهادی خامنه ای، مصطفی معین، محمدرضا عارف، سیدحسین مرعشی، محمدرضا خاتمی، محسن امین زاده، سیدعبدالواحد موسوی لاری و اکبر ترکان حضور داشتند، آیا شما در این جلسه شرکت کردید؟ ادامه داد: اسم این نهاد عالی است؟

عضو حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: خیر این جلسه دوستانه است که در خدمت عزیزان بودم. اینکه این جلسه به نهاد عالی تعبیر می‌شود و این تعبیرها، نمی‌دانم از کجا آمده است. من نه به عنوان نماینده دولت و نه به عنوان نماینده اعتدال و توسعه بوده‌ام.

ترکان در پایان گفت: این شب‌ها نیز بنده را افطاری دعوت می‌کنند و خیلی از رفقای قدیم و همکارانم هستند؛ من افطاری شرکت می‌کنم و من خواهش دارم اگر ما جایی افطاری می‌رویم رسانه‌ها نگویند که یک داستان سیاسی است بلکه افطاری است.