به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین مظفر، رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در سفر به استان سمنان و سخنرانی در جمع نمازگزاران سمنانی با بیان اینکه باید از خودمان بگذریم و قرار این بود که در ائتلاف پیشرفت چنین شود، گفت: عده‏ ای امروز دائم در حال تهدید هستند و می‏ گویند فلانی را قبول داریم؛ اما در روزهای آخر ممکن است کارهایی انجام شود و پاسخ ما این است که احتمال دارد چنین شود ولی نباید وعده‏ ها را فراموش کرد.

وی تصریح کرد: برخی جریانات روی یک کاندیدا دائم تمرکز می‏ کنند که فلانی اسراف کرده است؛ حرف ما این است که مگر شما بنر و پوستر نمی‏ زنید و فیلم نمی‏ سازید و در ستاد قالیباف هم مردم در حال کمک هستند؛ برای یک نفر همه چیز را آسمانی می‏ گویند و برای فرد دیگری همه چیز جهنمی است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف افزود: نباید اسراف کرد ولی به هر حال مردم از قالیباف حمایت کرده‏ اند و از جیب خودشان در راه اعتقادشان هزینه می‏ کنند.

باج‏ دادن غلط است/ قدرنشناسی نمی‏ کنیم

مظفر بیان کرد: در قبال پول و کمک کردن، باج‏ دادن غلط است و ما قائل به این مسئله نیستیم.

وی تصریح کرد: روزی گروهی آمدند و ادعا می‏ کردند که هشت میلیون رأی در سطح کشور دارند و اعتقاد داشتند همان کسانی هستند که آقای احمدی‏ نژاد را روی کار آورده‏ اند و این تعداد رأی پایه دارند، اما به نوعی می‏ خواستند باج‏ خواهی کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف افزود: ما به آنها گفتیم مگر به تشخیص نرسیده‏ اید که می‏ خواهید حمایت کنید و گفتند نه، می‏ خواهیم از شما کمی سئوال و جواب کنیم و موقعی که ما ویژگی‏ های قالیباف را بیان کردیم، باز هم می‏ گفتند با ما می‏ خواهید چه کنید؟

مظفر افزود: آنها در سخنانشان می‏ گفتند می‏ خواهیم در دولت آینده سهم‏ آفرین باشیم و چند وزارت‏ خانه را در اختیار ما قرار دهید و آن زمان بود که متوجه شدیم آنها به دنبال باج‏ خواهی هستند و گفتیم بد جایی آمده‏ اید؛ مظفر را نمی‏ ‏ شناسید؟ بنده زیر بار این باج‏ خواهی‏ ها به بهانه هشت میلیون رأی بروم؟ این آرا مفت نمی‏ ارزد.

وی تصریح کرد: در بررسی صلاحیت‏ های مسئولان دولت آینده نیز حتما اگر به نتیجه برسیم که شایستگی‏ ها بین دو نفر یکسان است، حتما از فردی استفاده خواهیم کرد که در ستاد قالیباف کمک کرده اما باید شایستگی هم داشته باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: ما به کسی باج نمی‏ دهیم ولی قدرنشناسی هم نمی‏ کنیم و اگر کسی ویژگی‏ هایش را داشته باشد، حتما از وی استفاده خواهیم کرد.