به گزارش پارس نیوز، 

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی، با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: این حرکت عظیم مسلمانان جهان پس از سقوط صدام ملعون، دیکتاتور عراق آغاز شده است و هر سال بر عظمت آن افزوده می‌شود.

وی تاکید کرد: راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و مسلمین است که در این سال‌ها تلاش کردند تا بین مسلمانان فتنه‌انگیزی کنند و اختلاف بیاندازند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: برپایی باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام است که بیش از ۲۰ میلیون مسلمان شیفته اباعبدالله الحسین(ع) در یک روز گرد هم می‌آیند و انسجام و وحدت خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

موسوی‌لارگانی تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که رسانه‌های معاند و غربی کوچکترین تجمعات قانونی و صنفی ما را پوشش خبری می‌دهند و در بوق و کرنا می‌کنند اما هیچ اشاره‌ای به راهپیمایی پرعظمت مسلمانان جهان در کربلای معلی نکرده و آن را بایکوت خبری می‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: این مسئله مهم حاکی از آن است که دشمنان اسلام شکست سختی خورده‌اند که حتی حاضر نیستند این مراسم باشکوه را پوشش خبری دهند و از پخش رسانه‌ای آن هم واهمه دارند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم آنکه مستکبرانی چون آمریکا در منطقه ناامنی ایجاد می‌کنند و دلار و اسلحه به گروه‌های تروریستی _ تکفیری چون داعش می‌دهند، اما مسلمانان با انسجام و وحدت خود در اربعین حسینی به آنان هشدار می‌دهند که بیدارند و اجازه نمی‌دهند آنان دست از پا خطا کنند.