به گزارش پارس نیوز، 

مرکز الاعلام الحربی، تصویری از یک پلاک ماشین متعلق به بحرین در اموال ضبط شده از گروه تروریستی داعش، منتشر کرد.

الإعلام الحربی روز گذشته تصاویری از وسایل ضبط شده و باقی مانده از نیروهای داعش در "درعا" در جنوب سوریه نشر نمود که در بین آنها تصویری از یک پلاک خودروری شخصی بحرینی خودنمایی می کرد.

 این تصویر بطور گسترده در رسانه های و شکبه های اجتماعی منطقه خبر ساز شده است و بحرینی ها به آن واکنش نشان داده اند و حضور یک خودروی با پلاک شخصی صادره از بحرین در صفوف داعش را سوال برانگیز خوانده و در این خصوص از مسوولان بحرینی توضیح خواسته اند.  

وزرات کشور بحرین تا کنون در این خصوص سکوت را برگزیده و هیچ واکنشی در خصوص این خبر نداشته است.

پیش از این بارها خبرهای مستندی از پیوستن بحرینی ها به داعش منتشر شده است که می توان به «ترکی بن علی» از سرکردگان داعش که در درگیری ها کشته شده است اشاره کرد.

همچنین حکومت بحرین طی سالهای گذشته تحت پوشش گروههای خیریه و کمک به "جهاد در سوریه"، جمع آوری کمک های نقدی برای داعش را آزاد گذاشته است. سیستم قضایی بحرین نیز تا کنون برخورد قاطعی با بحرینی های عضو داعش حاضر در سوریه و عراق  و یا بحرینی هایی که در داخل بحرین برای داعش عضوگیری کرده و اقدام به حمایت مالی آن می نموده اند نداشته است و حتی جمعی از این افراد را پس از بازداشت و محاکمه صوری در دادگاه تجدید نظر تبرئه و آزاد نمود.