به گزارش پارس نیوز، 

محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودراهنگ در جلسه علنی امشب مجلس شورای اسلامی و در موافقت با محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار داشت: در وهله اول باید بگویم که مجلس با هیچ کس عقد اخوت نبسته و براساس برنامه های وزرای پیشنهادی، نظارت خود را انجام می دهد و اگر آنان عملکرد خوبی نداشته باشند، بحث استیضاح آنان را پیگیری می کند.

وی ادامه داد: اصل مبارزه با فساد و استفاده از نیروهای متعهد و متدین باید در دستور کار وزرای پیشنهادی دولت باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای اسلامی از مدیران جهادی کشور است که بیش از ۳۶ سال سابقه در حوزه های مختلف دارد و شناخت وی از مسائل راه و شهرسازی کامل است.

پورمختار با اشاره به اینکه تقویت حضور مردم در مدیریت کلان وزارتخانه راه و شهرسازی از برنامه های این وزیر پیشنهادی دولت است، افزود: از جمله اولویت های برنامه های آقای اسلامی، توجه به حل مشکل مسکن است و وی قول حل مشکل مسکن مهر را داده است که نیاز بسیاری از مستمندان و فقرای جامعه را حل کرده و معتقد است طرح مزخرفی نیست.

وی با اشاره به سوابق مدیریتی این وزیر پیشنهادی دولت، بیان کرد: اسلامی، استانداری فعال است و همچنین در حوزه پدافند غیرعامل سوابق درخشانی دارد که ضرورت تقویت این موضوع هم در کشور حائز اهمیت است.

پورمختار با اشاره به دیگر برنامه های این وزیر پیشنهادی گفت: بهبود بافت های فرسوده از دیگر برنامه‌های مهم وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است و همه ما می‌دانیم بافت‌های فرسوده یکی از آسیب های جدی در شهرهای بزرگ است که اسلامی وعده حل این مشکل را داده است.

وی گفت: توجه به حل مشکلات ناوگان هوایی و زمینی هم از دیگر برنامه های آقای اسلامی است؛ توجه ویژه به بهبود راههای روستایی هم جزء برنامه های اصلی این وزیر پیشنهادی دولت است که قطعاً می‌تواند با سابقه قوی و مدیریت جهادی خود این برنامه ها را عملیاتی کند.