به گزارش پارس نیوز، 

اسماعیل خاکفرجی‌ مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن کارکنان دولت با بیان اینکه تخلف تعاونی‌ها در پروژه مسکن مهر کاملاً موضوع اشتباهی است، گفت: متأسفانه در چند سال گذشته دیدگاه تخلفات تعاونی در جامعه زیاد شده و همین موضوع زمینه‌ساز بی‌اعتمادی مردم به تعاونی‌ها شده است.

وی از ورود اشخاص ناکارآمد و بدون تخصص در حوزه  تعاونی‌های مسکن خبر داد و گفت: متأسفانه در سال های گذشته اشخاص ناکارآمد بدون نظارت و دقت وارد بدنه تعاونی‌ها شدند و همین موضوع موجب بی‌اعتمادی مردم به تعاونی‌های مسکن شده است.

مدیرعامل اتحادیه‌ تعاونی‌های مسکن با بیان اینکه  در تولید مسکن مهر تعاونی‌ها موفق بودند، افزود: در قرارداد منعقده بین انبوه‌سازان، وزارت راه و شهرسازی و تعاونی‌ها، تمامی آورده متقاضیان به انبوه‌سازان و عملیات ساخت به تعاونی‌ها واگذار شد و همین موضوع، بدنامی تعاونی‎ها را رقم زد.

خاکفرجی با اشاره به پیگیری تخلفات برخی تعاونی‌ها، افزود: پرونده تعدادی از مدیران تعاونی‌هایی که سال گذشته بدون نظارت وارد این حوزه شدند از سوی مراجع قانونی در حال بررسی است و به‌زودی این پرونده ها بسته می‌شود.

وی تأکید کرد:  برخی از پروژه‌های ناکارآمد به نام  تعاونی‌ها تمام می‌شود که این موضوع باید از سوی دستگاه‌های قضایی پیگیری شود.

خاکفرجی در پایان تأکید کرد: تعاونی‌ها می‌توانند با ورود به بافت‌های فرسوده این پروژه‌ها را در اسرع وقت به اتمام برسانند زیرا بدون حضور تعاونی‌ها ساخت چنین پروژه‌های بزرگی امکان‌پذیر نیست.