به گزارش پارس نیوز، 

سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم افتتاحیه نیمه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع‌های چهارگانه مسیر حدفاصل تقاطع بزرگراه شهید بابایی تا تقاطع بلوار ارتش اظهار کرد: این پروژه به لحاظ ابعاد خیلی بزرگ نیست اما از نظر اثرگذاری و اثربخشی مهم می‌باشد و می‌تواند ترافیک سه بزرگراه ارتش، امام علی(ع) و صیاد شیرازی را روان کند و حجم زیادی از ترافیک زایدی که در شریان‌های پیرامونی جریان داشت را پایان دهد و هم در رفع آلودگی هوا و هم در کاهش زمان سفر شهروندان تأثیر داشته باشد.

وی ادامه: این پروژه با چهار پل به طول ۱۸۰۰ متر  امروز به پایان رسید؛ بیش از دو میلیون نفر ساعت برای این پروژه کار بدون حادثه داشتیم که دستاورد بزرگی به شمار می‌رود که توانستیم از کارکنان زحمتکش و خدوم این پروژه صیانت کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به سابقه پروژه شهید صیاد شیرازی گفت: آقای افشانی در تیرماه جلسه‌ای ترتیب داد تا این پروژه را بررسی کنند تا آن زمان این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت داشت اما طی سه ماه پس از این جلسه ۲۵ درصد پیشرفت داشته و این به دلیل همدلی ارکان مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بود.

وی با بیان اینکه ما هیچ مرزبندی بین نیروهای انقلاب قائل نیستیم گفت: در واقع این پروژه نسخه یک کار تیمی بین شهرداری و قرارگاه بود و ما در هر کجا بتوانیم به مردم عزیز کشورمان خدمتی ارائه کنیم دستمان در دست مجموعه خدمتگزاران نظام بخصوص شهرداری خواهد بود.

محمد اظهار داشت: اگر کسی در راستای پیشرفت کشور توانایی داشته باشد و کمک نکند خیانت کرده است و در این مسیر خود را یک سرباز می‌دانیم و تمام تلاش و کوشش خود را می‌کنیم.

وی افزود: اگر نیاز به کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) وجود داشته باشد مشابه همین فرمول در سایر پروژه‌های شهری تهران اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تاکید کرد: گرچه قرارگاه توان بالایی دارد اما نیاز به تأمین مصالح و مواد هم هست لذا باید حداقل نقدینگی مورد نیاز تأمین شود اما در ارتباط با کارهای تهاتری پیشرفت خوبی اتفاق نیفتاده که از آقای افشانی می‌خواهیم به این کار سرعت بخشد که این امر در سرعت پروژه‌ها تأثیرگذار خواهد بود.