به گزارش پارس نیوز، 

حجت‌الاسلام احمد سالک‌کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی انتقاد از جابجایی وزرا به جای تغییر در کابینه گفت: انتقاد نمایندگان به تیم اقتصادی دولت بود اعم از وزارتخانه‌های اقتصادی و مشاورین معاونین در این حوزه و نمایندگان بر این اعتقاد بودند که همسویی لازم میان اعضای تیم اقتصادی دولت وجود نداشت.

وی افزود: نمایندگان هدفشان از نامه‌ای که امضا کردند تغییر در تیم اقتصادی دولت بود نه جابجایی وزرا در کابینه.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در بحث استفاده از نخبگان در حوزه مسائل اقتصادی همچون صنعت و کشاورزی، خدمات و غیره ضرورت دارد آقای روحانی از گزینه‌های سوخته دیگر وزارتخانه‌ها استفاده نکند و  از جوانان و نیروهای جدیدی که تجربه، تخصص و تعهد دارند استفاده کنند.

سالک خاطرنشان کرد: جابجایی وزرا مطلوب مجلس نیست و این مسئله را تلقی می‌کند که پشت صحنه‌هایی وجود دارد و پشت پرده ساخت و پاخت‌هایی صورت گرفته که افراد را در سمت‌ها جابجا کنند.

وی افزود: مدیر باید در جایگاه خود به کار گرفته شود اگر فردی در حوزه وزارت صنعت یا جای دیگر توفیقی به دست نیاورده مطمئنا جای دیگری هم برود وضع بهتر نخواهد بود. تفکرشان که تغییر نمی‌کند و آقای روحانی باید در این مسئله دقت لازم را داشته باشد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در مورد استانداران هم حدود 15 نفر از آنها در حال تغییر هستند وضع به همین گونه است و باید از نیروهای باتجربه دهه دوم انقلاب در این حوزه‌ها استفاده کرد و نباید افراد پیر و بازنشسته را در این سمت‌ها به کار گرفت.

سالک خاطرنشان کرد:‌ البته کار نباید به گونه‌ای رقم بخورد که همانطور که بعضا شاهد آن بودیم افرادی که به خاطر اینکه در ستاد تبلیغاتی آقای روحانی بودند برایشان مجوز استخدام گرفته شود در حالی که این افراد نه از تجربه کافی برخوردارند و نه کار اداری کرده‌اند و فقط به خاطر یکسری مسائل روی سر مردم بیایند و به کار گرفته شوند.

وی در پایان گفت:‌ جابجایی وزرا مطلوب مجلس نیست و اگر اینگونه باشد که وزیری از یک وزارتخانه برداشته شده و به عنوان وزیر یک وزارتخانه دیگر بخواهد به مجلس برای کسب رای اعتماد معرفی شود، بعید است که مجلس به این وزیر رای بدهد.