به گزارش پارس نیوز، 

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، درباره وضعیت دولت برای اداره وزارتخانه‌های اقتصاد، تعاون با سرپرست و همچنین نامشخص بودن وضعیت دو وزارتخانه راه و شهرسازی و صنعت و معدن و تجارت و نداشتن سفیر در دو کشور هند و چین، گفت: اینکه گفته می‌شود در دولت به‌هم‌ریختگی وجود دارد را قبول ندارم.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دشمنان خارجی باید در داخل ستاد جنگ اقتصادی تشکیل دهیم، ادامه داد: مشکلات با عدم تشکیل ستاد جنگ قطعاً قابل حل شدن نیست و هر فرد یا مسئولی که بخواهد تصمیمی بگیرد قطعاً عواقب منفی خواهد داشت و اگر عواقب منفی به وجود آمد و آن مسئول را بگیریم و محاکمه کنیم سنگ بر روی سنگ بند نمی‌شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید براینکه باید در ستادی که تشکیل می‌شود عقلا و بزرگان نظام تصمیماتی برای برون رفت از شرایط کشور اتخاذ کنند، اضافه کرد:هر تصمیمی هم در آن ستاد گرفته می‌شود باید بدون چون و چرا اجرا شود.

نایب رئیس مجلس در پاسخ به سئوالی درباره اینکه رئیس جمهور بارها اعلام کرده که در جنگ اقتصادی با دشمنان خارجی هستیم اما ستاد جنگی در دولت تشکیل نشده است، نظر شما در این‌باره چیست؟ گفت: ستاد جنگ را در کل باید همه بپزیرند تا تشکیل شود.

پزشکیان درباره اینکه آیا تاکنون دولت برای معرفی وزاری کار و اقتصاد با مجلس رایزنی داشته یا خیر، اظهار داشت: با تغییر وزرا قطعاً اوضاع تغییری نخواهد کرد، مشکل امروز کشور وزرا نیستند.