به گزارش پارس نیوز، 

هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه ۸ مهر) کمیسیون متبوعش، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود در این جلسه سوالات برخی از نمایندگان از رضا اردکانیان وزیر نیرو در کمیسیون بررسی شود.

وی افزود: با توجه به جلسه‌ای که طراحان سوال با وزیر داشتند، از توضیحات وی قانع شده و از سوالات خود انصراف داده بودند؛ بررسی سوال از وزیر نیرو از دستورکار کمیسیون خارج شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: وزیر در جلسه امروز توضیحاتی درباره قطعی برق در کشور و برنامه‌های آتی وزارتخانه متبوعش به اعضای کمیسیون ارائه داد.

خادمی با بیان اینکه در این جلسه اعضای کمیسیون درباره میزان تولید برق و قطعی آن نکاتی مطرح کردند، گفت: وزیر عنوان کرد ما تلاش می‌کنیم تا میزان قطعی برق در آینده کمتر شود. برای اینکه این میزان را کاهش دهیم نیاز است تا زیر ساخت‌های بیشتر برای تولید برق داشته باشیم؛ برای حفظ ظرفیت فعلی و افزایش آن نیاز به ملزوماتی است که باید از خارج تأمین و خریداری شود بنابراین لازم است تا دولت ارز مورد نیاز را اختصاص دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر در این جلسه گفت که اگر زیرساخت‌های جدید برای تولید برق ایجاد نشود قطعا قطعی برق در آینده بیشتر خواهد شد.