شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در پاسخ به واکنش رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی در خصوص لایک پست صفحه شخصی مسیح علینژاد ساعاتی پیش در اینستاگرامش پستی منتشر کرد.

متن پست اینستاگرامی مولاوردی به شرح زیر است:

اصولا نه عادت و نه وقت دارم که پست‌ها و کامنت‌ها را در فضای مجازی لایک کنم. این روز‌ها که زیر آتشبار شدید و هماهنگ امپراطوری رسانه‌های خاص به بهانه یک مصاحبه قرار دارم و تا جایی که دستشان رسیده با نبش قبر و بازنشر ادعا‌های خلاف واقع و کذب زیرخاکی آتش تهیه را فراهم کرده اند، به مثابه «از در و دیوار و زمین و زمان باریدن»، یک لایک هم مزید بر علت شده و برگ دیگری بر پرونده سنگین اتهاماتم افزوده است! اما داستان از این قرار است که اخیرا در جریان یکی از سفر‌های زمینی فراغتی حاصل شد تا در شبکه‌های اجتماعی چرخی بزنم و بر صفحات مرتبط با حوزه کاری ام مروری داشته باشم؛ فرصتی که در ایام کاری و روز‌های اداری کمتر دست می‌دهد، غافل از آنکه به هنگام رد کردن صفحات با دست و صرفا با تماس انگشت، ناخواسته بعضا منجر به لایک شده است بدون آنکه خود متوجه آن شده باشم. بعد از رسانه‌ای شدن موضوع با رصدی که انجام دادم دیدم بدین ترتیب این اتفاق حتی برای چند کامنت علیه خودم نیز تکرار شده است!

در این وانفسا که از هر طرف تیری به سویت روان است و از بازنشر ویدیوی استاد رائفی پور (که نمی‌دانم استاد اسم کوچکش است یا در این سن و سال لقبش!) که به نقل از خانم دکتر! روح افزا به دادن اطلاعات زنان سرپرست خانوار به آژانس‌های سازمان ملل متهمت می‌کند و خائنت می‌خواند، گرفته [که‌ای کاش چنین بانک اطلاعاتی جامعی که همه در به در به دنبال آن بودند و هستند، در کشور ما برای برنامه ریزی‌های واقع بینانه وجود خارجی داشت!]، تا اظهار نظر‌های عناصر بی نام و نشان و رپرتاژ آگهی‌هایی که یکی پس از دیگری منتشر می‌شود، ماجرای این لایک هم به قول قدیمی‌ها یک بدبیاری محض است که این دفعه واقعا با دست خودت! رخ داده است و حالا حالا‌ها هم قرار نیست دست از سرت بردارد.


با خودم فکر می‌کنم اگر هر روز صبحم را با ذکر «و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین»، شروع نمی‌کردم چه بلا‌هایی سرم می‌آمد...

مولاوردی: ناخواسته پست مسیح علینژاد را لایک کردم