به گزارش پارس نیوز، «عصر ایران» با اشاره به کاهش ارزش پول ملی و شوک بازارهای ارز و سکه و افزایش تورم، نوشت: در چنین وضعیتی، اگر به جای 272 نماینده در جلسه سؤال، همه مردم ایران نیز در مجلس بودند، از توضیحات رئیس‌جمهور قانع نمی‌شدند چرا که حرف زدن و شعار دادن و کلی گویی، برای مردم، نه کار روز می‌شود و نه نان شب.

همه وزارتخانه‌ها و تصمیمات کلان اقتصادی در ید اختیار دولت است، مگر تصمیمات خلق‌الساعه‌ای که در چند ماه اخیر راجع به قیمت ارز و نحوه تخصیص آن گرفته شد، از جایی خارج از دولت تحمیل شده بود؟ همه‌اش محصول تصمیمات غلط همین دولت بود و باید هم همین دولت پاسخگو باشد.

مگر کسی دست و پای دولت را برای حذف نظام مجوزها برای کسب و کارها را بسته است؟ مگر وزیر همین دولت (آذری جهرمی) نمی‌گوید 1300 امضا در زمینه مجوزها وجود دارد که هر کدام‌شان، هم مانع کسب و کارند و هم عامل فساد. خب! چرا دولت با استفاده از توان قانونی‌اش، این امضاهای فسادآور را جمع نمی‌کند؟

مگر ممنوعیت ناگهانی چند هزار قلم کالا، آن هم در حالی که بسیاری از بازرگانان آن کالاها را خریداری کرده بودند و اجناس‌شان روی کشتی به سمت ایران روانه بود،‌ کار مخالفان دولت بود؟

مگر همین دولت نمی‌تواند از یک سو تسهیلات مالیاتی برای کارآفرینان و تولیدکنندگان فراهم آورد و از دیگر سو، با کار ساده‌ای مانند الزام برخی مشاغل پردرآمد (مانند پزشکان) به استفاده از کارتخوان بانکی، از فرار مالیاتی جلوگیری کند؟

عصر ایران با بیان اینکه آقای روحانی به خود بیایید و صدای مردم را بشنوید، افزود: باید به رئیس‌جمهور روحانی هشدار داد که کابینه‌اش به شدت درگیر بی‌تدبیری است و محصول آن، زدودن امید از مردم است و تحمیل انواع مشکلات اقتصادی به آنها.