به گزارش پارس نیوز، در چند روز گذشته، 23 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای خانواده خود برای بررسی طرح بانکداری اسلامی سفری به مشهد مقدس داشتند.

در همین راستا زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تائید سفر اعضای این کمیسیون برای بررسی طرح بانکداری اسلامی به مشهد مقدس گفت: اعضای کمیسیون در این سفر مهمان حجت‌الاسلام حسین‌‌زاده بحرینی بودند.

وی با بیان اینکه نمایندگان در این سفر در هتل "پردیسان" وابسته به دانشگاه فردوسی مستقر شده بودند، افزود: تنها 50 درصد از هزینه‌های هتل در مدت سه روز اقامت اعضای کمیسیون پرداخت شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون در این سه روز حضور در مشهد مقدس هر روز 12  ساعت بر روی طرح مذکور بحث و تبادل نظر داشتند، اضافه کرد: این سفر صرفاً کاری بود و اعضای کمیسیون در این سه‌روز تلاش فراوانی برای بررسی طرح مورد نظر داشتند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه اعضای کیسیمون اعضای خانواده خود را هم به این سفر برده‌‌اند ولی هزینه رفت‌ و برگشت به مشهد مقدس را خود اعضای کمیسیون متقبل شدند، عنوان کرد: ریخت‌و‌پاش آنچنانی در این سفر صورت نگرفته است.

 تنها سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیست که حواشی را  به همراه داشته است، پیش از این نیز سفر اعضای کمیسیون  به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز و سفر به مشهد مقدس در ایام ولادت امام رضا(ع) حواشی را در پی داشت.

عبدالرضا عزیری رئیس سابق کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم درباره سفر اعضای این کمیسیون به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز گفت: در آن مقطع بنده رئیس کمیسیون بودم و اعضای کمیسیون با هزینه شخصی به عتبات عالیات رفتند.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود اعضای کمیسیون به همراه خانواده خود و با هزینه مجلس به سفر عتبات عالیات رفته‌اند خلاف واقع است و هر فرد یا نهادی که مدرکی دال بر خلاف بودن این ادعا دارد ارائه کند.

عضو فعلی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: درباره سفر اعضای کمیسیون به همراه خانواده خود به مشهد مقدس نیز چون بنده حضور نداشتم از این موضوع بی اطلاع هستم.