به گزارش پارس نیوز، 

محمد حسینی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندیبانوان کارآفرین فراهان با اشاره به ظرفیت منطقه فراهان، تفرش و آشتیان اظهار داشت: منطقه فراهان، تفرش و آشتیان از ظرفیت‌های بسیار در بخش‌های گوناگون و مختلف دارد، اما متاسفانه بنابه دلایل متفاوتی بهره لازم از این ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها برده نشده است.

وی افزود: برخی مسئولان استانی و کشوری برای حل مشکلات شهر خنجین و تلخاب و دیگر بخش‌های فراهان، تفرش و آشتیان قول مساعدت داده بودند که متاسفانه تاکنون عملی نشده است و باید این وعده‌ها پیگیری و تا وصول نتیجه مطالبه شود.

حسینی عنوان کرد: همین عملیاتی نشدن قول‌های مسئولان سبب سلب اطمینان مردم از مسئولان می‌شود که این برای ما بسیار نامطلوب است چراکه کم کردن فاصله بین مسئولان و مردم از مهمترین تدابیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی و تاکیدات مکرر دلسوزان نظام بوده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان کشوری و استانی نگاه ویژه به برخی از مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان داشته باشد تا شاهد تحولات بیشتر و ماندگارتر در این مناطق باشیم.

وی ادامه داد: البته دولت فعالیت‌های خود را برای توسعه در روستا‌ها و مناطق محروم به کار گرفته است و نیاز داریم تا با بیشتر شدن تلاش و برنامه‌های عملیاتی در این بخش‌ها شاهد حل مشکلات و کمبود‌ها باشیم.

حسینی با اشاره به موضوع بخش بهداشت و درمان فراهان گفت: یکی از مهمترین پروژه‌های بخش بهداشت و درمان فراهان بیمارستان این شهرستان بوده به طوری که در حوزه بهداشت و درمان، برای تکمیل بیمارستان شهرستان فراهان مبلغ ۱۳ میلیارد ریال اعتبار تامین شده است.