به گزارش پارس نیوز، 

محمد مهدی مفتح  اظهار داشت: دولت می‌بایست در شرایطی که مشکلات و معضلاتی در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور ایجاد شده بود از فرصت‌های مناسب برای توضیح در این زمینه استفاده می‌کرد.

وی تاکید کرد: دولت باید به مردم گزارش می‌داد که چه ساز و کارها و راه حل‌هایی را برای برون رفت از وضعیت کنونی اقتصاد مد نظر دارد و آنها را با مردم در میان می گذاشت.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ابتدا برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از جمله بنده صبر کردیم تا دولت و در راس آن رئیس جمهوری این گزارش ها را ارائه دهد تصریح کرد: وقتی مشاهده شد که تاخیر زیادی در گزارش دولت و رئیس جمهوری به مردم ایجاد شد، طرح سوال از رئیس جمهوری را امضا کردم.

وی تاکید کرد: بدون تردید سخن گفتن صمیمانه دولتمردان و در راس آنها رئیس جمهوری با مردم می‌توانست و می‌تواند برخی ابهام‌های صورت گرفته در افکار عمومی را برطرف کند و از توسعه التهاب و تنش فکری در جامعه جلوگیری کند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت تصریح کرد: راهکارها و سازو کارهای دولت برای برطرف کردن مشکلات کنونی کشور در حوزه اقتصاد باید متناسب با شرایط تحریمی باشد که تشریح آنها پاسخگوی ابهام های مردم باشد.

وی گفت: بدون تردید در چنین شرایطی حضور رئیس جمهوری در مجلس و پاسخ به سوالات نمایندگان مردم می تواند نتایج و پیامدهای مثبتی را به دنبال داشته باشد.