به گزارش پارس به نقل از فارس، اکبر نیکزاد عصر امروز در آیین افتتاح ۲۸۴ پروژه عمرانی و تولیدی و ۲۵ هزار واحد مسکن در اردبیل اظهار داشت: دولت احمدی نژاد در اجرای کامل هدفمندی یارانه ها مظلوم واقع شد و بنده خود شاهد بودم که چگونه رئیس جمهور از مجلس خواهش کردند که اجازه بدهند فاز دوم اجرایی شود تا اثر مرحله اول از دست نرود.

وی تصریح کرد: همراهی نکردن نمایندگان و رأی ندادن آنها جالب و جای تأسف داشت و به جرأت می توان گفت در این مسئله جای شاکی با متهم عوض شده بود.

نیکزاد با قدردانی از زحمات رئیس جمهور و وزرای خدوم دولت دهم خاطر نشان کرد: در موضوع هسته ای ما هیچ وقت در برابر مستکبران کوتاه نیامدیم و در حالی که در دولت های گذشته تنها چند مورد محدود سانتیوفیوژ کار می کرد در دولت احمدی نژاد به رغم تهدیدها و تحریم ها هزاران سانتیوفیوژ فعالیت کرد.

این مسئول هدفمندی یارانه ها را از اقدامات سرآمد دولت احمدی نژاد توصیف کرد و ادامه داد: اگر این طرح به صورت کامل اجرا شود دستاوردها و تحول عظیمی را در بخش اقتصادی شاهد می باشیم.

وی به شدت تحریم دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: به رغم شیطنت های مستکبران روزگار ما در این هشت سال در سرفصل های مختلف پیشرفت های محسوسی را شاهد بودیم.

استاندار اردبیل اضافه کرد: به رغم تحریم های زیاد ما در بنزین به خودکفایی رسیدیم و توانستیم حرکت های زیربنایی را انجام دهیم.

نیکزاد بازسازی مناطق زلزله زده لرستان و آذربایجان شرقی را در دولت نهم و دهم آن هم در کمتر از دو ماه یک رکورد در دنیا اعلام کرد و گفت: مسئولان ارشد کشور در حالی دو ماه به مردم وعده دادند تا عمران و آبادانی صورت بگیرد تا مسئولان دستگاه های اجرایی بتوانند ظرف چند ماه این بازسازی را به سرانجام برسانند.

اقدامات احمدی نژاد و گفتمان او در تاریخ کشور ثبت و ضبط می شود

استاندار اردبیل سفر استانی را از دیگر دستاورد دولت و همراه با برکت و سودمندی بسیار توصیف کرد و افزود: به یقین اقدامات و گفتمان انقلابی احمدی نژاد در تاریخ این کشور ثبت و ضبط شده و به عنوان فرزند انقلاب همیشه از این اقدامات به نیکی یاد می شود.

نیکزاد کار ارزشمند دولت را در دو حوزه یادآور شد و تصریح کرد: رئیس جمهور تاکید داشتند که در اواخر دولت از شروع و کلنگ زنی پروژه های تبلیغی پرهیز شود چرا که معمولاً در اواخر دولت ها کلنگ زنی هایی صورت می گیرد که هیچ سود و ثمری ندارد.

وی دومین خواسته رئیس جمهور را از استانداران و وزرا جمع و جور کردن پروژه های در حال اجرا توصیف کرد و اظهار داشت: ما در استان اردبیل نیز سعی داریم ظرف چند ماه آینده این پروژه ها را جمع بندی کرده و به افتتاح برسانیم.