به گزارش پارس به نقل از ایسنا، متن تکذیبیه بدین شرح است:

« بسمه تعالی

در پی خبرسازی های خلاف واقع و دروغین علیه جناب آقای مهندس رحیم مشایی با عنوان « جمع آوری طومار و افسردگی به خاطر رد صلاحیت» به اطلاع می رساند که این خبر از اساس کذب محض می باشد.

متاسفانه عده ای بدون واهمه از پیگرد قضایی و قانونی، در چند سال گذشته اخبار دروغ و تهمت های نا روایی را به صورت سازماندهی شده و هدفمند علیه دولت مطرح و به ویژه ظلم های زیادی علیه مهندس رحیم مشایی تحمیل کردند تا آنها را از مسئولیت اصلی خود یعنی خدمتگزاری صادقانه به مردم و تلاش برای اعتلای کشور غافل کنند که خوشبختانه دولتمردان هیچ گاه اسیر این سناریوپردازی ها نشده و بدون توجه به خبرسازی های دروغین با نشاط و امید مسیر انجام مسئولیت اصلی خود را در پیش گرفته و خم به ابرو نیاوردند. بی تردید عاملان انتشار اینگونه اخبار سراسر کذب، بخوبی می دانند که با دروغ پردازی و تولید اخبار ساختگی، هرگز نمی توانند در عزم و اراده دولتمردان و عاشقانی چون مهندس مشایی که در خدمت رسانی صادقانه و بی منت به ملت فهیم و انقلابی پیشتاز هستند، خللی ایجاد کنند.

برخلاف آنچه در خبر مذکور ادعا شده، دولتمردان با اعمال و رفتار خود نشان داده اند که یاس و ناامیدی و دنیاطلبی در مجموعه دولت احمدی نژاد معنا ندارد و همگان به عرصه خدمت رسانی و مسئولیت، نگاهی تکلیف مدار دارند و بدیهی است در وجود کسانی که به وعده الهی ایمان داشته و منتظر بهار حقیقی انسان ها هستند، یاس و ناامیدی راه ندارد.

دبیرخانه جنبش عدم تعهد با تاکید مجدد بر کذب محض بودن خبر مذکور برای چندمین بار همگان را به رعایت اخلاق و رفتار اسلامی دعوت می کند و بر این نکته تاکید دارد که هدف اصلی کسانی که اینگونه خبرسازی های دروغین را منتشر می کنند ناامید کردن خیل عظیم مردمی است که هنوز به درست شدن شرایط امیدوار هستند.

بدیهی است دبیرخانه جنبش عدم تعهد حق پیگیری قضایی این خبر را برای خود محفوظ می داند. »