به گزارش پارس نیوز، 

سردار محمداسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در خصوص عدم استقبال از فراخوان منافقین برای تجمعات غیرقانونی در کشور اظهار داشت: خیال آمریکا، صهیونیست و سعودی ها که از منافقین پشتیبانی می کنند این است که منافقین برای آنها معجزه می کنند. اما این هم از مسائلی است که باید بگوییم خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها آفریده است.

وی افزود: آنها خیال می کنند با چند آدم شاخ شکسته، نظام جمهوری اسلامی که هر روز ریشه آن محکم تر می شود را می توانند دچار چالش کنند در حالی که هرگز نخواهند توانست کاری از پیش ببرند.

سردار کوثری ادامه داد: علت عدم موفقیت منافقین در توطئه های خود علیه ملت ایران، عدم شناخت آنها و حامیانشان نسبت به ملت ایران است که هیچوقت امنیت و استقلال خود را که با هزینه زیادی به دست آورده به این افراد واگذار نکرده و نخواهد کرد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طراحی های متعدد کشورهای بیگانه با محوریت منافقین علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: این کشورها خیال می کنند با پول دادن و طراحی های خود در قالب توطئه های عملیاتی می توانند به نتیجه برسند؛ اما باید بدانند که اینجا کشورهای دیگر نیست که با دسیسه های این چنینی بتوانند پایه های آن را متزلزل کنند.

وی پایه های جمهوری اسلامی ایران را استوار بر اعتماد عمومی و اسلام ناب محمدی عنوان کرد و افزود: اینجاست که دشمنان هیچوقت شناخت درستی نسبت به ملت ایران پیدا نخواهند کرد چراکه ارتباط با مردم ندارند. اگر منافقین با مردم ارتباط داشتند که هیچ‌وقت پا به فرار نمی گذاشتند و به کشورهای بیگانه بروند و جیره خوار آنها شوند تا بر علیه ملت ایران دسیسه و توطئه طراحی کرنند.

سردار کوثری تاکید کرد: هم دولت های بیگانه و افرادی که پول می دهند و هم منافقینی که پول از آنها می گیرند شناخت دقیقی از ملت ایران ندارند و قطعا نزد ملت ایران منفور خواهند بود.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید بر لزوم توجه به مطالبات به حق مردم و عمل به موقع مسئولین، تصریح کرد: اگر مدیران و مسئولین ما در مسائل مختلف علی الخصوص در مسائل اقتصادی عملکرد دقیق تری داشته باشند، ملت ما هیچ مشکلی نخواهد داشت.

وی افزود: منافقین می‌خواهند بر روی مشکلاتی که به وجود آمده موج سواری کنند و بگویند که ما این کارها را کرده ایم، در صورتی که کوچکتر از آن هستند که بخواهند مشکلی برای ملت ایران به وجود آورند.

سردار کوثری در پایان با تاکید بر اینکه وابستگی و متوسل شدن دشمنان قسم خورده ملت ایران به بیگانه هیچگاه مورد قبول مردم نیست و نخواهد بود، گفت: نوکران آمریکا و سر در آخور بیگانه کردن برای ضربه زدن به ملت ایران هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید و منافقین مانند همیشه در برابر ملت ایران شکست خورده خواهند بود.