به گزارش پارس نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره اعلام معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ارائه بسته جدید اقتصادی دولت در روزهای آینده، اظهار کرد:  موضوع بسته پیشنهادی اقتصادی دولت برای کاهش فشار به اقشار ضعیف جامعه در جلسات غیرعلنی مجلس طی چند ماه اخیر و در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شده است.

وی با بیان اینکه باید برای به اجرا در آوردن این بسته اقتصادی همه دستگاه‌های دولتی با هم همکاری ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: اولویت مهمتر، ایجاد یک بسته ثبات اقتصادی در بازار کشور است، دولت باید یک بسته پیشنهادی برای ثبات اقتصادی در کشور پیشنهاد دهد.

وی افزود: دلیل اینکه گفته می‌شود دولت باید بسته ثبات اقتصادی را ارائه دهد، ایجاد اعتماد مردم است چراکه با این اقدام دیگر قیمت اجناس ثانیه‌ای تغییر نمی‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به وضعیت نابسامان فعلی اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: دولت باید هرچه سریعتر برای برون رفت از وضعیت فعلی اقتصاد چاره اندیشی کند، در غیر این صورت اگر شاهد عدم ثبات اقتصادی در کشور باشیم همانند چند سال اخیر با تعطیلی کارخانه ها، بیکاری جوانان و بی رونقی بازار روبه رو می‌شویم.