به گزارش پارس نیوز، 

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح 4 وزیر اقتصادی دولت شامل وزرای «اقتصادی و دارایی»، «صنعت، معدن و تجارت»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «راه و شهرسازی» را تهیه و تدوین کرده‌اند.

در همین زمینه، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تایید این خبر گفت: مدتی پیش نمایندگان دلسوز شامل اصلاح‌طلبان و اصولگرایان طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور از وی خواستیم که در تیم اقتصادی دولت تغییراتی ایجاد کند. 

آزادی‌خواه اعلام کرد که در شرایط فعلی هم نمایندگان اصلاح‌طلب و هم نمایندگان اصولگرا به لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت تاکید دارند اما گویا آقای روحانی یا توانایی تغییر تیم اقتصادی خود را ندارد و یا تمایلی به این کار نداشته که تاکنون فقط رئیس کل بانک مرکزی تغییر کرده است. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح استیضاح 4 وزیر اقتصادی دولت را در جلسات آتی خانه ملت تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهیم کرد و تا انتها پیگیری می‌کنیم تا مردم بدانند نمایندگان پیگیر حقوق مردم هستند؛ نمایندکان مجلس اجازه نخواهند داد سودجویان و فرصت‌طلبان بازار را متلاطم کرده و از آن سوء استفاده کنند. 

وی با بیان اینکه امروز و در جریان مشکلات اقتصادی مردم نیاز به وزرایی داریم که آماده جنگ اقتصادی باشند، تصریح کرد: متاسفانه تیم اقتصادی دولت نه تنها آماده جنگ اقتصادی نیست بلکه ضعیف عمل می‌کنند و همین نارضایتی مردم را در پی دارد. 

آزادی خواه با اشاره به اینکه امروز شرایط بازار و حوزه مسکن به صورتی است که باید به صورت جدی مدیریت شود، از عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی و صنعت،‌ معدن و تجارت در عدم مدیریت انتقاد کرد. 

وی همچنین وزارت اقتصاد را در زمینه عدم مدیریت بازار ارز و همچنین در حوزه بانکی و موسسات مالی مقصر دانست و تاکید کرد: متاسفانه این وزراتخانه به درستی به وظایف خود عمل نمی‌کند و همین موضوع انتقادات جدی مردم را در پی داشته است. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از تضییع حقوق برخی کارگران در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه وزارت کار آنطور که باید و شاید حقوق کارگران را پیگیری نمی‌کند و انتظار ما از مجموعه تحت مدیریت آقای ربیعی در شرایط