به گزارش پارس، محسن علیمردانی امروز در گفت وگو با فارس در زنجان با ابراز امیدواری برای انسجام در بین اصولگرایان اظهار داشت: ایجاد وحدت در بین اصول گریان آرزوی ما است.

وی ضمن خواهش از کاندیداهای اصولگرا برای تعیین تکلیف وحدت افزود: این اقدام هم تکلیف مردم را روشن می کند و هم اینکه نامزدهای ریاست جمهوری تعیین تکلیف می شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعیین تکلیف زودتر تاکید کرد و گفت: به نظر می رسد هر چه قدر جلوتر برویم اوضاع مشکل تر می شود بنابراین انتظار از کاندیداها این است که هر چه زودتر تکلیف این موضوع را مشخص کنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که آیا اقدامی برای ایجاد وحدت در بین کاندیداها انجام شده است، افزود: این موضع در مجلس هم بحث شده است ولی به نظر می رسد راحت تر این است که کاندیداها در بین خودشان به توافق برسند.

علیمردانی با تاکید بر احترام به نظرات کاندیداهای اصولگرای ریاست جمهوری تصریح کرد: شاید آنها تصمیم دارند چند روز مانده به انتخابات به وحدت برسند.

*کاندیدای مورد حمایت من معتدل، و دارای مقبولیت است

وی در پاسخ به سئوالی در مورد چگونگی حمایت مجمع نمایندگان استان زنجان از کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: بنده ضمن احترام به همه کاندیداها تمایل به یکی از کاندیداهای اصولگرا دارم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی فرد مورد نظر خود را با تجربه در کار اجرایی معرفی کرد و افزود: کاندیدای ریاست جمهوری مورد حمایت من باید با مقام معظم رهبری زاویه نداشته و معتدل باشد.

وی داشتن مقبولیت در کشور را از دیگر ویژگی های کاندیدای مورد حمایتش اعلام و اضافه کرد: این مقبولیت موجب استفاده از ظرفیت های موجود در کشور می شوند.

علیمردانی با احترام به همه کاندیداهای حاضر در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: طیف ما از اصول گرایان حمایت می کند و من به شخصه به آقایان ولایتی و قالیباف علاقمندم.

شایان ذکر است وی در نهایت ولایتی را کاندیدای مورد حمایت خود معرفی کرد.