به گزارش پارس نیوز، 

ژرژیک آبرامیان نماینده ارامنه جنوب در مجلس؛ در واکنش به ادعای اخیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره آزار مسیحیان در ایران، گفت: تا آنجا که مربوط به ارامنه مسیحی می‌شود چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت نداشته و با واقعیت منطبق نیست.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی تصریح کرد: معمولا این نوع اظهارات از سوی دشمنان کشورمان برای ایجاد یک جو منفی علیه جمهوری اسلامی ایران است که این دشمنان تدارک دیده و صحنه‌سازی می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با بزرگ‌ نمایی و طراحی این گونه اتهامات تنها می‌خواهند با ایجاد جوی روانی به واسطه برخی ساز و کارهای بین‌المللی تنش و فشار را علیه کشورمان بیشتر کنند.

آبرامیان تاکید کرد: این دشمنان با طرح ایران هراسی می‌خواهند تایید برخی کشورها را برای دشمنی‌های خود گرفته و از این تاییدات در زمینه تبلیغات منفی علیه ایران در دنیا استفاده کنند.

نماینده ارامنه جنوب در مجلس گفت: اقلیت‌های در ایران همچون سایر آحاد مردم با حقوق مساوی و متساوی و همچنین اختیارات و مسئولیت‌هایی متوازن زندگی می‌‌کنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی اظهار کرد: اگر مشکلاتی در کشور وجود دارد برای همه است و اگر امکاناتی هم وجود دارد برای همه مردم است، لذا نسبت دادن برخی مسائل به اقلیت‌ها جزء تکنولوژی‌های منفی دشمنان کشورمان است که بنده آن را تایید نمی‌کنم.

لازم به ذکر است؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در نشست سالانه سازمان صهیونیستی «مسیحیان متحد برای اسرائیل» مدعی شد که برخی کشورها به مسیحیان احترام نمی‌گذارند. در ایران، مسیحیان به نحو وحشیانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار میگیرند.