به گزارش پارس نیوز، 

نوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، ضمن اعلام خبر سخنرانی خود در گردهمایی آتی منافقین در پاریس، از همه برای شرکت در این تجمع دعوت کرد.

نوت گینگریچ، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا (۱۹۹۹-۱۹۹۵) ضمن اعلام خبر سخنرانی خود در گردهمایی منافقین در پاریس، از همه برای شرکت در این تجمع دعوت کرد.

وی که از دوستان نزدیک دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به شمار می‌رود، در صفحه توییتر خود نوشت: در ۳۰ ژوئن در گردهمایی پاریس سخنرانی خواهم کرد تا مردم ایران بدانند که دولت دونالد ترامپ حامی آنهاست!

این سیاستمدار ۷۵ ساله بدون آنکه توضیح دهد ترامپ چگونه می‌خواهد با تحریم‌هایی که به قول خودش سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ خواهند بود، از مردم ایران حمایت کند، در ادامه توییت خود از همه [مخالفان جمهوری اسلامی] خواست با پیام همبستگی خود در پاریس به او بپیوندند.

گفتنی است گروهک تروریستی منافقین همچون سالهای گذشته قرار است هفته آینده ( شنبه ۹ تیرماه) نشست دیگری را در پاریس با حضور مخالفان جمهوری اسلامی ایران برگزار کند که طبق روال همیشه، مقامات فعلی یا سابق آمریکا نیز در آن به سخنرانی خواهند پرداخت.

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی ترامپ و «رودی جولیانی» عضو تیم حقوقی او از جمله مقاماتی هستند که در گذشته در ازای دریافت پول، در گردهمایی‌های منافقین در آمریکا و سایر کشور حضور فعال داشته‌اند.