به گزارش پارس نیوز، 

 سید رمضان شجاعی کیاسری امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی ما در جنگ رسانه ای و اقتصادی قرار داریم و آمریکا تمام قدرت رسانه ای، مالی و اقتصادی خود را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات گسترده ای انجام داده است، افزود: در این میان دولت تدبیر و امید از سال 92 که کشور را با مسائل و چالش های جدی تحویل گرفت تا امروز توانسته عملکرد بسیار قابل قبولی از خود ارائه دهد و کارهای بزرگی را به انجام برساند اما همه این تلاش ها و خدمات بر زمین مانده و انعکاس و اطلاع رسانی مناسبی از آن به مردم انجام نگرفته است. این درحالی است که دشمن هجمه گسترده ای علیه این نظام و کشور آغاز کرده است.

شجاعی کیاسری افزود: برای انعکاس عملکرد دولت، توانمندی ها و اقدامات صورت گرفته باید از ظرفیت رسانه های مختلف دیداری و شنیداری بهره گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت های جدید در حوزه اطلاع رسانی چون دنیای الکترونیک، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و غیره گفت: امروز بخش زیادی از اطلاع رسانی های درست و غلط و شایعات علیه دولت و نظام از این طریق در جامعه توزیع می شود که باید ما نیز در مقابل حضوری موثر و قدرتمند در این حوزه ها داشته باشیم .

وی ادامه داد : هم اکنون دشمن با تمام قوا در مقابل ما به میدان آمده و ما نمی توانیم بی تفاوت، بی نظر و بدون برنامه از کنار آن عبور کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور تاکید کرد: باید برای مقابله با دشمن و اقدامات گسترده اش، عملکرد بسیار سریع ، به موقع و موثری داشته باشیم که این راهبرد نظام است و باید برنامه ای در کوتاه مدت ، میان مدت و بلندمدت برای آن داشته باشیم.

شجاعی کیاسری افزود : در کنار برنامه ریزی مناسب و همه جانبه، بیش از همه نیازمند حفظ و ارتقا انسجام ملی هستیم.

وی خاطرنشان کرد : همه باید بدانیم که در یک کشتی نشسته ایم و در این میان عده ای نمی توانند به صرف موافق نبودن با دولت بر طبل اختلاف های گروهی، سیاسی، جناحی و حزبی بکوبند و خود را طرفداران و حامی نظام بدانند.

شجاعی کیاسری ادامه داد: امروز تنها دارویی که می تواند در این هجمه دشمن، درمان مشکلات کشور و جامعه باشد انسجام، اتحاد و اتفاق ملی است. امروز زمان پیگیری مطالبات حزبی و جناحی نیست .

وی با اشاره به دستور صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل جلسات سران سه قوه و اقدام همه جانبه برای پیگیری و حل مسائل جامعه و مردم افزود : تسری این موضوع به دستگاه ها، بخش های مختلف، افراد و گروه های سیاسی و سطح جامعه، وظیفه همگان بویژه حوزه های رسانه ای و نیازمند کار رسانه ای قوی از سوی روابط عمومی ها و بخش های رسانه ای است.

شجاعی کیاسری اشاره کرد: چرا باید در یک استان طی سال 4 هزار پروژه عمرانی و اقتصادی بهره برداری شود اما اطلاع رسانی مناسب و مطلوبی از این پروژه ها ، آثار آن بر جامعه و بخش های مختلف صورت نگیرد و مردم از خدمات دولت بی اطلاع باشند.