به گزارش پارس نیوز، 

رئیس فراکسیون جوانان مجلس گفت: امیدواریم به زودی شاهد ترمیم کابینه دولت باشیم تا در جنگ اقتصادی توفیقاتی‌ به دست بیاوریم.

سید فرید موسوی رئیس فراکسیون جوانان مجلس در دومین همایش ملی جوانان و قانون گذاری با بیان اینکه امروز شرایط پیچیده‌تر از دوره هشت سال دفاع مقدس است، گفت: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و این اوضاع بیش از همه به توان، انرژی و شایستگی جوانان نیاز دارد.

وی ادامه داد: در دوره دفاع مقدس ما شاهد کارنامه خوبی از جوانان بودیم و در این جنگ اقتصادی هم لازم است تیم اقتصادی چابک، هوشمند و ریسک‌پذیر موقعیت‌های جدید را شناسایی کرده و تصمیمات به موقع و کارآمدی را اتخاذ کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: حضور آقای جهرمی‌ وزیر ارتباطات و فناوری در کابینه دولت دوازدهم و عملکرد وی در بازه زمانی اخیر نشان داد که اعتماد به جوانان چگونه می‌تواند برای کشور کارساز بوده و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد.

موسوی تأکید کرد: امیدواریم به زودی شاهد ترمیم کابینه دولت باشیم تا بتوانیم در این جنگ اقتصادی توفیق بسیار داشته باشیم.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس اظهار کرد: سازمان امور استخدامی به نحوه انتصابات و همکاری‌های جوانان با دستگاه‌ها در قالب قراردادهای مختلف توجه کند.

وی با بیان اینکه قدم اول ما در مجلس، رسیدگی به قانون منع بکارگیری بازنشستگان‌ بود، گفت: امیدواریم بتوانیم کارنامه موفقی در حوزه تقنین‌ و قانون‌گذاری برای جوانان داشته باشیم.