به گزارش پارس نیوز، 

سردار محمدحسین سپهر بعد از ظهر امروز در بیست و چهارمین مجمع فرماندهان و مسؤولان پیشکسوت جهاد و شهادت استان همدان اظهار کرد: ۴۰ سال ایستادگی و تحمل سختی‌ها برای عبور از پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری گفتند آماده می‌شویم تا وارد مرحله ساخت جامعه و تمدن اسلامی شویم.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها می‌گفتند مگر می‌شود در برابر دنیا با دست خالی جنگ را پیش برد که دیدیم شد، گفت:، چون دشمن مغلوب اراده‌های الهی خواهد بود و ما حکومت اسلامی را در جهان تشکیل خواهیم داد و در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: فتنه‌های ۴۰ سال گذشته هر کدام از منظری انفجار نور بودند چنانکه شکست طاغوت منجر به در هم ریختن معادلات غیرمعنوی جهان شد و نور تلالو پیدا کرد.

وی اظهار کرد: ما چهار تا پنج کودتا، ۱۷ هزار ترور، تحریم‌ها، غائله‌های قومی و مذهبی، فتنه‌های دولت موقت و بنی‌صدر را پشت سر گذاشتیم که هم فتنه بود هم جراحی غده‌های چرکین برای تثبیت انقلاب.

سپهر گفت: در هشت سال دفاع مقدس ما را تحریم کردند، اما به دانشگاه ما تبدیل شد و اگرچه به ظاهر خرابی و بدبختی داشت، اما پیشانی پیروزی و تربیت نسل‌های انقلابی شد و هنوز از گنجینه جنگ بهره می‌بریم.

وی افزود: پذیرش قطعنامه که امام اصطلاح جام زهر را به کار برد به ظاهر غمی بزرگ بود چشمان رزمندگان گریان شد، اما به لحاظ معامله آبرویی که امام برای حفظ نظام کرد خداوند راه کربلا را باز کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رحلت امام و انتخاب مقام معظم رهبری و جنگ تمدن غرب با تمدن اسلام پس از ۱۱ سپتامبر نیز از منظری انفجار نور بود، گفت: خداوند متعال زمینه نابودی صدام و تثبیت نیرو‌های انقلابی در عراق را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در سراسر جهان نسخه‌ای بود که امام برای رویارویی با آمریکا عنوان کردند، اظهار کرد: به برکت آن پشت ۸۲ کشور عربی و عبری در جبهه ضد مقاومت به خاک مالیده شد.

سپهر با اشاره به اینکه جنگ مسلمانان علیه هم را راه انداختند، اما خداوند باز به ما ظفر داد، افزود: عربستان مستحضر به پشتیبانی آمریکا، انگلیس و ... در برابر مردم مقاومت یمن درمانده شد که اگر می‌دانستند دست به حمله نمی‌زدند، اما اربابان آن‌ها با امید به پیروزی یک هفته‌ای این بلوا را برپا کردند و امروز انصارالله که با رهبر ما پیمان بسته مقتدرانه ایستاده است.

وی با بیان اینکه فتنه‌های ۷۶، ۸۸ و ۹۶ هم از منظر جراحی غده‌ها و برداشتن گام‌های توسعه انقلاب فرصت بود، گفت: خداوند وعده کرده به مدد صبر مومنان، نه به دشمنان گفتن و ایستادگی عددی کم بر عده‌ای کثیر غلبه کرده و راه‌های فتح گشوده خواهد شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه لغو برجام نیز از همین منظر برای ما انفجار نور خواهد بود و عسر و تنگی‌هایی که ایجاد می‌کنند راه‌های پیروزی را خواهد گشود، اظهار کرد: ما هزار مشکل داریم، اما ده‌ها میلیون قوت داریم.

وی تأکید کرد: دشمن جنگ هیبریدی همه‌جانبه به راه انداخته که این موضوع از درماندگی آنهاست خود آمریکاییان می‌گویند ایران نیازی به جنگ هسته‌ای ندارد و نتانیاهو می‌گوید هر سو می‌نگرم {امام} خمینی و خامنه‌ای را می‌بینم.

سپهر با اشاره به اینکه اگر اقتدار نداشتیم امروز تسلیم گزینه‌های مختلف دشمن شده بودیم، اظهار کرد: واشنگتن‌پست می‌گوید در منطقه‌ای که حکومت‌های دیکتاتور سقوط کرده‌اند ایران در حال رشد است و رهبری منطقه را در دست دارد.

وی با بیان اینکه آن‌ها ما را و خدای ما را باور دارند، اما برخی مسؤولان سیاسی ما باور ندارند، افزود: مهمترین مسئله‌ای که دشمن دنبال می‌کند مسئله فرهنگی است که البته مشکل اقتصادی داریم، اما تغییر باور‌ها و اذهان تسلط نظام سلطه را محقق می‌کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن با زن، شراب و مواد مخدر می‌خواهد قضیه اندلس را تکرار کند، اظهار کرد: فرماندهان دیروز دفاع مقدس باید فرماندهی جنگ نرم را برعهده بگیرند.

وی افزود: امروز جنگ ما با بی‌بصیرت‌هاست و دشمن به دنبال یارگیری از این افراد به ظاهر انقلابی است.

سپهر با اشاره به اینکه دشمن امروز می‌خواهد نبرد را از داخل دنبال کرده و با ایجاد دوقطبی نخبگان و خواص را علیه عمود خیمه بشوراند، اظهار کرد: دشمن دنبال این است درگیری‌های قومی-حزبی و صنفی را کلید بزند و چنانکه رهبر انقلاب گفتند تنها راه ایستادگی در برابر استکبار و بصیرت عمارگونه است.