به گزارش پارس نیوز، 

کانون دانشگاهیان اعلام کرد: سزاوار بود این ۱۰۰ نفر اصلاح طلب افراطی داخلی و فراری خارجی به جای سوء استفاده از آزادی و تقلا برای مشوش‌کردن اذهان عمومی نامه‌ای خطاب به مردم می‌نوشتند و اعتذار و طلب بخشش می‌کردند.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای درباره نامه تعدادی از اصلاح‌‌طلبان و درخواست مذاکره مستقیم با امریکا اعلام کرد: سزاواربود این 100 نفراصلاح طلب افراطی داخلی و فراری خارجی و دیگر سیاسون مخالف نظام اسلامی،که اغلب امضایشان پای حمایت از آقای روحانی در دوره تبلیغات ریاست جمهوری است به جای سوء استفاده از آزادی و تقلا برای مشوش کردن اذهان عمومی نامه ای خطاب به مردم می نوشتند و اعتذار و طلب بخشش می کردند بخاطر وعده‌های دروغین و راه اندازی فضای رعب وجنگ روانی علیه رقیب که برای فریب افکارعمومی صورت گرفت و از رئیس جمهور مورد حمایت نیز چنین امرمعقولی را درخواست می کردند؛ نه اینکه طلبکارانه واردعرصه شوند و بادادن آدرس غلط باب خیانت جدیدی را باز کنند!

متن این نامه به شرح زیر است:

« در ایامی که طشت رسوایی اعتماد به آمریکا و مذاکره باکدخدا از بام خوش خیالی‌ها بر زمین واقعیت‌ها افتاده، و ترامپ ماسک لبخند‌ و تزویر را از چهره کریه آمریکا کنار زده و مشت فولادین را از دستکش مخملین بیرون آورده است عده ای بریده از تاریخ و هویت ایرانی عَلَم مذاکره بی قید و شرط با دولت مستکبر و رئیس جمهور جنایتکار آن را برافراشته اند!!! درحالیکه ازشروط 12گانه وزیرامور خارجه آمریکا و خط و نشان کشیدنها و شرط‌های هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای ترامپ که پیشاپیش مطرح کرده مطلع هستند و می دانند پذیرش حتی بعضی از آنها هم دریک بده بستان سیاسی به معنای استحاله نظام اسلامی، صرف نظرکردن مردم از جمهوریت و اسلامیت سیستم حکومتی و زیرپا گذاردن اصول قانون اساسی و اندیشه ناب امام خمینی(ره) است!

فهم منطق رفتاری این افراد دشوار و یا بس تعجب آور است زیرا اگر دغدغه مطرح شده در این نامه یعنی نگرانی از وضعیت کشور را حمل بر صحت نماییم با کمال تاسف و شرمندگی باید در شرایط سلامت دستگاه عقلانی این جماعت شک کرد. مذاکره با چه کسی، با چه آورده و چه هزینه ای؟؟

ذوق و شوق شتابزده و کودکانه‌ای که از دیدار رهبر کره شمالی با ترامپ در این نامه موج می زند آنچنان ساده لوحانه و حماقت آمیز است که با همه سوابق ناصواب این جماعت ناهمگون، درحالت خوش بینانه اعلام جعل و یا هر عنوان دیگر در تکذیب این درخواست خفت بار و ضدمصالح و امنیت ملی مورد توقع است.

به جای سوء استفاده از آزادی و تقلا برای مشوش نمودن اذهان عمومی سزاواربود این 100 نفراصلاح طلب افراطی داخلی و فراری خارجی و دیگر سیاسون مخالف نظام اسلامی،که اغلب امضایشان پای حمایت از آقای روحانی در دوره تبلیغات ریاست جمهوری است و دولت ایشان ایام طولانی از وقت کشور را صرف مذاکره و تغزل با کدخدا وهم پیمانانش نمود و شد آنچه شد، هم غربیها دهن کجی کردند و به تعهداتشان پشیزی ارزش قائل نشدند و هم با این رویکرد اوضاع اقتصادی روزبه روزبدتر شد؛ نامه ای خطاب به مردم می نوشتند و اعتذار و طلب بخشش می کردند بخاطر وعده‌های دروغین و راه اندازی فضای رعب وجنگ روانی علیه رقیب که برای فریب افکارعمومی صورت گرفت و از رئیس جمهور مورد حمایت نیز چنین امرمعقولی را درخواست می کردند؛ نه اینکه طلبکارانه واردعرصه شوند و بادادن آدرس غلط باب خیانت جدیدی را باز کنند!

تاریخ این مرز و بوم پر است از خطاها و خیانتهای نابخشودنی شبه روشنفکران واداده و بیماری که عزت و آبروی کشور را به ثمن‌ بخس به پای بیگانگان ریخته‌اند و با ذلت و خواری به درگاهشان دریوزگی کرده اند و همواره دست از پا درازتر و با دستاورد تقریبا هیچ برای ملت برگشته‌اند.

این نامه و نویسندگان آن نیز به همان اسلاف ناصالح خواهند پیوست و تاریخ کشورمان شرح غمناک ذلیلان امروز را به آیندگان روایت خواهد کرد.

ملت ایران امروز سرافرازو سربلند، با انسجام و اقتدار جریان فرامرزی مقاومت بر ضد استکبار جهانی را حمایت و راهبری می کند و وعده الهی پیروزی حق برباطل راباورداردوبه این جمله امام عظیم الشأن ایمان دارد که به زودی پوز آمریکا و اذنابش را به خاک خواهد مالید.

ألا إنّ وَعدَاللهِ حقٌ‌و‌لکنّ أکثَرَهُم لایعلمون.»