به گزارش پارس نیوز، 

مذاکره مجدد با آمریکا نوعی وادادگی و بی تدبیری است/ایران شبه جزیره‌ای نیست که دست به دامان آمریکا شودعضو جبهه پیروان خط امام و رهبری نامه برخی اصلاح طلبان به مذاکره مجدد با آمریکا را نوعی وادادگی و بی تدبیری خواند و گفت: ما کشوری مانند کره شمالی نیستیم.

حجت السلام محمدرضا آقامیری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد نامه برخی اصلاح طلبان مبنی بر مذاکره مجدد با آمریکا گفت: با توجه به صحبت های حضرت آیت الله خامنه ای آمریکا یک کشور بدعهد بوده و نمی توان به آن پایبند بود ترامپ نیز بارها اعلام کرده که هر وقت بخواهیم مذاکرات با ایران را برهم میزنیم که در نتیجه در برجام این کار عملی شد.

وی افزود: فشارها و تهدیدهای آمریکا سناریوهایی است که ایران را خلع سلاح کرده و امتیازهای هسته ای را از کشور ما بگیرد اما امروز وضعیت دولت در شرایط خوبی نسبت به دهه هشتاد و ماقبل قرار دارد و ما نیازی به این مذاکرات نداریم.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: تحریم ها نمی تواند ایران را زمین نشین کند و ما نباید فکر کنیم که مذاکرات راه حل مشکلات است اما نابسامانی اقتصادی کشور را نیز نباید نادیده گرفت زیرا مردم حق دارند که خواهان رسیدگی به اقتصاد و وضعیت معیشتی باشند و این باید بیشتر مورد توجه دولت قرار گیرد.

آقامیری با اشاره به اینکه مذاکرات جز امتیازدهی به دشمنان نبوده و ما آنقدر بی لیاقت و ناشایست نشده ایم که بخواهیم مجدد اشتباهات گذشته را کنیم عنوان داشت: عربستان سعودی و اسرائیل انواع موشک ها و سلاح های پیشرفته هسته ای دارند اما چه دلیلی دارد که ایران را به بهانه های مختلف تحریم کنند. قطعا آمریکا در مذاکرات آتی هدفی جز غیرفعال کردن نیروگاه های هسته ای و موشکی ما نخواهد داشت.

وی نامه برخی اصلاح طلبان به مذاکره مجدد با آمریکا را نوعی وادادگی و بی تدبیری خواند و خاطرنشان کرد: کشوری مانند کره شمالی و شبه جزیره‌ای نیستیم که بخواهیم دست به دامان آمریکا باشیم. اگر چه وضعیت اقتصادی در کشورمان نابسامان بوده و ارزش پول روزانه ما کاهش یافته است اما راه حل ارتباط با آمریکا نیست و دولت باید با رسیدگی و تدبیر به مسائل داخلی مشکلات را رفع کند.