به گزارش پارس نیوز، 

سید محمدحسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ،در پاسخ به این سوال که آیا جمنا وارد ساز و کار انتخابات  سال 98 شده است، اظهار کرد: صحبت در مورد انتخابات سال 98 زود به نظر می‌رسد. اکنون باید افکارعمومی را نسبت به عدم تحقق وعده های انتخاباتی نمایندگان جناح رقیب آگاه کنیم و این امر هم با  بازنمایی موضع گیری های نمایندگان در زمان رقابت های انتخاباتی محقق می شود.

وی افزود: هنوز بطور رسمی ستادی تشکیل نشده ولی رایزنی‌ها و سفرهای استانی مسئولان احزاب اصولگرا آغاز شده است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت جبهه متبوعش در انتخابات 98 گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات 96 از 21 نامزد متفرق به یک نامزد رسید و اکنون هم آمادگی مدیریت جریان انتخاب لیست ها را دارد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اضافه کرد: جلساتی بین احزاب اصولگرا برگزار شده و همه بر وفاق جمعی و تعریف یک ساز و کار مناسب تأکید دارند. البته نقاط ضعف دوره‌های قبل هم مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این دوره بناست که نیروهای جمنا در هر استان راسا نسبت به تهیه لیست اقدام کنند. و در صورت لزوم مرکز مداخله کند.ارزیابی نیروهای استان ها نشان می دهد که تعامل خوبی میان آن ها وجود دارد.در این دوره شاهد یک انسجام عالی خواهیم بود.