به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، محمد نعمت زاده رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در تشریح جزئیات دیدار روز گذشته حسن روحانی با آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبرنگاران گفت: در این نشست درباره مسائل مختلف انتخاباتی صحبت شد.

وی یکی از موضوعات اصلی این دیدار را اعلام دیدگاه ها و نظرات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص آینده و حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: در این دیدار آقای روحانی بر این نکته تأکید کرد که باید شرایط و زمینه برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.

نعمت زاده افزود: آیت الله هاشمی نیز در این نشست با اعلام حمایت از روحانی در دولت آینده، خواستار دوری از فضای گله گذاری و تخریب ها شد.

وی با اشاره به بخشی از سخنان هاشمی رفسنجانی خطاب به روحانی تصریح کرد: آقای هاشمی خطاب به روحانی گفته که شما با قدرت به فعالیت خود در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهید و بنده هم به موقع در اینباره اقدام خواهم کرد.

رئیس ستاد انتخابات روحانی همچنین درباره احتمال دیدار این نامزد ریاست جمهوری یازدهم با محمد خاتمی اظهار داشت: تاکنون هیچ برنامه ریزی ای برای انجام چنین دیداری صورت نگرفته است.

نعمت زاده در پاسخ به این سؤال که گفته می شود احتمالاً در آینده از بین روحانی و عارف یک نفر در صحنه انتخابات باقی خواهد ماند، اظهار داشت: بنده از دیدگاه های آقای عارف بی اطلاعم اما آقای روحانی تا آخر در صحنه حضور خواهد داشت.

وی در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: روحانی دنبال پیروزی در انتخابات است و برنامه های مدونی برای این موفقیت پیش بینی کرده است.