به گزارش پارس نیوز، 

حجت‌الاسلام نصراللّه پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 20خرداد) پارلمان در جریان لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی(فراملی) در اخطاری، گفت: امروز مردم نارضایتی دارند و با تصویب این لایحه به بحران در داخل کشور دامن می‌زنیم. این مسئله امروز مسئله اصلی ما نیست.​

وی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید در اولویت‌ها قرار گیرد، اظهارداشت: دولت لایحه پالرمو را اصلاح نکرده است. اگر به شورای نگهبان برگردد، دوباره شورای نگهبان ایراد می‌گیرد زیرا هنوز اشتباهات ترجمه‌ای را اصلاح نکردند و فقط یکی، دو کلمه اصلاح شده است. این هم اصلا احتیاجی به تصویب و رأی‌گیری ندارد، ترجمه هنوز اشکال دارد، اگر این لایحه به شورای نگهبان برود و دوباره برگردد، جایگاه مجلس تضعیف می‌شود. 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: دولت هنوز ترجمه لایحه پالرمو را اصلاح نکرده و ترجمه اشکال دارد. آقای لاریجانی، اجازه دهید این لایحه فعلا بماند و وقتی که اصلاحات انجام شد، به شورای نگهبان ارسال شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به اخطار نماینده مشهد، گفت: شورای نگهبان ایرادی به لایحه پالرمو نگرفته است. فقط چند ایراد عبارتی گرفته است که آقای ملکشاهی هم در کمیسیون قضایی با حضور نماینده شورای نگهبان لایحه را بررسی کردند، اصلاحات عبارتی بوده، ترجمه مشکلی ندارد.

وی تأکید کرد: ما طبق آیین‌نامه راهی نداریم جز اینکه لایحه پالرمو را به شورای نگهبان ارسال کنیم و آن را بررسی کنند. بعدها ممکن است شورای نگهبان نظری داشته باشد، می‌تواند به مجلس ارسال کند، هنوز نظری نداده که ما بخواهیم آن را به شورای نگهبان ارسال نکنیم.