به گزارش پارس ، باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه زمان، عبادی در مصاحبه با خبرنگار روزنامه" زمان" چاپ ترکیه به طرح ادعاهایی واهی همراستا با اربابان غربی اش پیرامون دولت" بشار اسد" رییس جمهور سوریه پرداخته است.

وی در این باره مدعی شده که دولت سوریه بدون حمایت کشورمان نمی تواند با تروریست های سوری مقابله نماید (! ) این در حالیست که مقامات دولتی سوریه و ایران بارها تاکید کرده اند که ملت و دولت سوریه از توان لازم برای پاکسازی تروریست های داخل آن کشور برخوردارند و نیازی به حمایت کشورهای دیگر ندارند.

عبادی در ادامه این مصاحبه از قدرتهای غربی خواستار شد تا دولت و ملت ایران را با حربه دفاع از" حقوق بشر" تحت فشار قرار دهند. این مزدور وابسته به دستگاههای اطلاعاتی غربی و صهیونیستی که پیش تر خیانتش هایش به ملت ایران ثابت شده است در ادامه با نادیده گرفتن" حق مسلم هسته ای" ایران مدعی شد که" ایران می بایستی برای جلوگیری از تشدید تحریم ها غنی سازی اورانیوم را متوقف سازد و از برنامه هسته ای اش عقب نشینی کند (! ) " عبادی در حالی چنین گستاخانه از نادیده گرفتن برنامه هسته ای کشورمان سخن می گوید که هنوز یاد و خاطره شهادت دانشمندان هسته ای ایرانی توسط مزدوران ضد انقلاب و وابستگان به آمریکا و رژیم صهیونیستی در ذهن ایرانیان زنده است.

عبادی در ادامه با اعلام علنی موضع خصمانه خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت که در انتخابات ریاست جمهوری ایران شرکت نمی کند و ادعاهایی واهی را همراستا با اهداف کشورهای غربی و جریان فتنه پیرامون روند برگزاری انتخابات در کشورمان مطرح نمود. "

شیرین عبادی در ادامه برای دولت ترکیه نیز خوش رقصی کرد و به خبرنگار روزنامه" زمان" چاپ ترکیه گفت" ترکیه از دهه ۸۰ میلادی که من برای نخستین بار به آنجا سفر کرده ام پیشرفت زیادی داشته است. من برای دومین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی به ترکیه آمدم. " وی همچنین در ادامه با اذعان به عشق و علاقه اش به دولت آمریکا افزود" من از زندگی در آمریکا بسیار خرسندم. "