به گزارش پارس نیوزمحسن پیرهادی به عنوان مدیر مسئول جدید روزنامه رسالت انتخاب شد.

پیرهادی دانش آموخته مقطع کارشناسی ادیان و عرفان است و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل کرده است.

وی سمت‌هایی چون معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در مناطق ۳ و ۷ همچنین مدیر امور اجتماعی فرهنگی شورای اصناف کشور و مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران و صاحب امتیاز و مدیرمسئول هفته نامه شهر امید را در پرورنده کاری خود دارد.

پیرهادی در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در لیست آبادگران اسلامی قرار داشت و توانست به شورای شهر تهران راه پیدا کند.

پیرهادی در روزنامه رسالت جایگزین مرتضی نبوی شد که از ابتدای کار روزنامه رسالت در سال 1366 تا امروز مدیرمسئول این روزنامه بوده است. روزنامه رسالت به عنوان مهمترین ارگان رسانه‌ای جریان اصولگرا، نقشی مؤثر و پیشرو در هدایت فکری و سیاسی این جریان در بسیاری از برهه‌های تاریخی بعد از انقلاب اسلامی برعهده داشته است.

این روزنامه که نماد اصالت و رسالت سیاسی در جریان اصولگرا و در میان نیروهای انقلاب به شمار می‌رود، در سالهای اخیر، از متن اصلی فضای رسانه ای کشور فاصله گرفته بود و شاید همین مسأله باعث شده است تا شاهد یک تحول در این روزنامه باشیم.