به گزارش پارس نیوز، 

سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، از جلسه ویژه کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: این جلسه صبح روز شنبه (۵ خرداد) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ارجاع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم به کمیسیون امنیت ملی مجلس، افزود: این جلسه ویژه به منظور بررسی این لایحه تشکیل می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ادامه بررسی این لایحه در دستور کار جلسه روز یکشنبه کمیسیون قرار دارد، ادامه داد: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس کمیسیون یک هفته فرصت دارد تا لایحه را بررسی و گزارش خود را برای بررسی در صحن علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس کند.

نقوی حسینی در پاسخ به این پرسش که نظر اعضای کمیسیون نسبت به بررسی مجدد لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در کمیسیون چیست و آیا لایحه به تصویب اعضای کمیسیون می‌رسد، گفت: بار اول اعضای کمیسیون به دلیل اینکه اعضای کمیسیون در این باره به جمع‌بندی نرسیدند لذا گزارشی هم در این زمینه تدوین نکردند؛ این بار هم تدوین گزارش و تصویب لایحه، بستگی به مباحث و مسائل مطرح شده در زمان بررسی لایحه در صحن کمیسیون دارد.