به گزارش پارس نیوز، 

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم و سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: موضوع مشکلات پیش‌آمده در کازرون در جلسه امروز کمیسیون مطرح و مقرر شد هیأت حقیقت‌یاب متشکل از نمایندگان مجلس به این منطقه اعزام شوند و نتایج بررسی‌های خود را به کمیسیون ارائه دهند.

وی افزود: همچنین مقرر شد معاون وزیر کشور برای توضیح درباره مشکلات پیسش آمده در منطقه کازرون در نشست روز سه‌شنبه اول خردادماه کمیسیون شوراها حضور یابد.

سلیمی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس نیز موردبحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد یک نفر به حوزه انتخابیه شهر اصفهان، افزوده شود و همچنین حوزه انتخابیه آران و بیدگل و کاشان جدا و به هر کدام یک نماینده اختصاص یابد.

سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس بر همین اساس یادآور شد: تعداد نمایندگان حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر نیز به دو نفر افزایش یافت. در حوزه انتخابیه آذرشهر و اسکو نیز از تبریز شد و یک نماینده به این منطقه اضافه شد.

سلیمی تصریح کرد: همچنین تعداد نمایندگان مجلس حوزه‌های انتخابی شهریار، قدس و ملارد به سه نفر، رباط کریم به دو نفر، ورامین، پیشوا و قرچک نیز به دو نفر افزایش یافت؛ در این میان به حوزه انتخابیه اسلامشهر با مرکزیت شهر اسلام‌شهر نیز یک نماینده اختصاص یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید یادآور شد موضوع افزایش تعداد نمایندگان مجلس در کمیسیون در حال بررسی است و مصوبات کمسیون باید در صحن علنی پارلمان به تأیید همه نمایندگان مجلس برسد.