به گزارش پارس نیوز، 

تقی آزاد ارمکی اظهار داشت: برجام پروژه روحانی بود و تمام شد. پروژه روحانی تمام شده است و هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد، 100 سال دیگر هم رئیس‌جمهور بماند، هیچ کاری نمی‌تواند کند.

نه توانایی کار دیگری دارد، نه نیروهای او این چیزها را می‌فهمند. هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.
وی می‌افزاید: روحانی پروژه خود را انجام داده و هیچ کار دیگری از جمله رفع مشکلات اقتصادی را نمی‌تواند انجام دهد.
نیروهای او هم افرادی هستند که نه می‌دانند پول چیست و نه می‌دانند اعتبار چیست، لذا توان حل مشکلات اقتصادی را ندارند. البته آقای روحانی هم نیامده بود مشکل اقتصاد کشور را حل کند، بلکه خواست تحقیر ملی را پاسخ دهد و هویت ایرانی را سامان دهد که چنین کرد(!)
وی همچنین در پاسخ این سؤال که «چند نفر یا چند جناح در فضای سیاسی کشور خیلی ملموس برای آینده کار می‌کنند. مثلا رسانه‌ها می‌گویند آقای لاریجانی و آقای جهانگیری به طور ملموس کار می‌کنند. کدام یک از اینها در سال‌های آینده مثلا در جریان انتخابات موفق خواهند بود؟» گفت: اینها بازی انتخاباتی خواهند ساخت، ولی پیروز انتخاباتی نخواهند بود. با ادامه نظر رهبری در مورد مشارکت حداکثری در انتخابات، اینها بازی انتخاباتی خواهند کرد، ولی پیروز انتخابات کس دیگری خواهد بود. یعنی این افراد خواهند آمد و حرف‌های خود را خواهند زد، اما به نظر من فرد دیگری خواهد آمد و اینها را افشا خواهد کرد و پیروز انتخابات خواهد شد.
در این شرایط عبور از لاریجانی و جهانگیری رخ خواهد داد. ولیکن اگر شرایط به گونه دیگری باشد به این معنی که به گونه‌ای جامعه کنترل شود، آنگاه لاریجانی یا جهانگیری می‌توانند بیایند. «در جایی مصاحبه کردید و گفتید احتمالا اصولگرایی پیروز خواهد شد. این چطور تعریف می‌شود؟». آزاد ارمکی در پاسخ این سؤال گفت: آنجا که اسم از اصولگرایی بردم، اقدام سریع هم از آن وجود داشت. از نظر من بازیگر اصلی اصولگرایان هستند چون مساله اصولگرایی مساله کاهش نابرابری اقتصادی و فقرزدایی است. به این دلیل می‌توان گفت اصولگرایی بازپیروز انتخابات می‌شود.