به گزارش پارس نیوز، 

نمایش مضحک اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، واکنش عضو پارلمان این رژیم را نیز برانگیخت.

نمایش تبلیغاتی مضحک اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، واکنش مخالفان کابینه او را نیز برانگیخت. به نقل از پایگاه اینترنتی اسپوتنیک، عضو پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) و مخالف کابینه نتانیاهو در این باره گفت نخست وزیر اسرائیل باید طرح ادعاهای بی اساس علیه ایران و برنامه هسته ای این کشور را متوقف کند. این مقام صهیونیست در ادامه مدعی شد نتانیاهو به جای طرح اینگونه اتهامات باید خواستار برگزاری مذاکرات مجدد درباره این توافق شود.

عضو کنست افزود: ما فکر می کنیم برای توافق هسته ای ایران (و گروه 1+5) هیچ جایگزینی وجود ندارد؛ اما معتقدیم باید درباره برخی از بندهای آن مذاکرات مجددی برگزار شود. این مقام صهیونیست در ادامه یاوه گویی های خود گفت اگر برخی نقاط ضعف برجام را بتوان از طریق گفتگو با ایران برطرف کرد، ما باید بر روی آن تمرکز کنیم. این عضو کنست در ادامه مدعی شد: اسرائیل جزء امضاکنندگان این توافق نیست، اما ما می توانیم اطلاعات واقعی و بیطرفانه را در اختیار دوستان روس و اروپایی خود قرار دهیم و به جای طرح ادعاهای بی اساس آنهم به طور علنی مبنی بر اینکه ایران در تلاش برای دستیابی به بمب هسته ای است، بر روی این موضوع تمرکز کنیم.

این مقام صهیونیست در ادامه اتهام زنی سران تل آویو علیه کشورمان مبنی بر تلاش ایران برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه و در نزدیکی مرز های فلسطین اشغالی، افزود: در حال حاضر شرایط خاورمیانه به سبب این اقدامات پیچیده است. این عضو پارلمان رژیم صهیونیستی و مخالف کابینه نتانیاهو همچنین درباره پیامدهای تلاش های نخست وزیر اسرائیل برای تشویق ترامپ به خروج از برجام هشدار داد.

اظهارات این مقام کنست در واکنش به شوی تبلیغاتی و نخ نمای چندی پیش نتانیاهو بیان می شود. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین اتهام زنی های خود علیه کشورمان مدعی شد اسرائیل یکصد هزار سند کاغذی و دیجیتالی درباره برنامه هسته ای ایران و آنچه وی تلاش کشورمان برای دستیابی به بمب هسته ای خواند، گردآوری کرده است. نتانیاهو این نمایش مضحک خود را در آستانه اعلام تصمیم ترامپ درباره برجام (22 اردیبهشت) اجرا کرد تا رئیس جمهور آمریکا را به خروج از این توافق متقاعد کند. روسیه در این واکنش به این ادعاهای پوچ نتانیاهو از تل آویو خواست اسناد و مدارک ادعایی خود را در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دهد تا صحت آنها بررسی شود. شوی تبلیغاتی نتانیاهو با بی تفاوتی کشورهای اروپایی امضاکننده برجام نیز مواجه شد.